12:27, 22 січня 2013 р.
У Полтавській області запрацював контактний центр із прийому скарг від громадян
З 21 січня 2013 року в Полтавській області в тестовому режимі запрацював «Обласний контактний центр» із прийому скарг від громадян.
Про це повідомили в Полтавській обласній раді.
Приймаються дзвінки від жителів області за єдиним телефонним номером 0-800-502-230.
Також зі скаргою можна звернутися за допомогою електронної пошти - [email protected].
Телефонна лінія працює з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 17:15 (у п'ятницю - 16.00).
В контакт-центрі обіцяють забезпечувати оперативне реагування на проблемні питання соціально-економічного життя.
- Це дозволить вивчати громадську думку щодо основних напрямів діяльності органів виконавчої влади та допоможе підвищити ефективність державного управління, якість підготовки і прийняття рішень з найважливіших питань соціально-економічного життя з урахуванням думки громадськості; створить додатковий механізм інформування громадськості із питаннями державної політики, - зазначено в повідомленні Полтавськойї обласної ради.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
07:49, 19 листопада
7
14:38, 28 листопада
12
live comments feed...