• Головна
  • Мобільні шахраї: ПриватБанк застерігає, як не стати жертвою
17:30, 16 грудня 2019 р.
Надійне джерело

Мобільні шахраї: ПриватБанк застерігає, як не стати жертвою

Мобільні шахраї: ПриватБанк застерігає, як не стати жертвою

Основним правилом клієнта, який не хоче бути ошуканим, має бути нерозголошення: персональних даних, PIN-коду картки, терміну дії картки та CVV-коду картки (три маленьких цифри на зворотній стороні картки). В жодному разі нікому не можна диктувати паролі (SMS-повідомлення), які приходять на телефон, навіть якщо з іншого боку слухавки відрекомендовуються співробітниками банку, служби безпеки банку, Національного банку тощо.

«Не менш важливою рекомендацією усім нашим клієнтам  є звернення до мобільних операторів щодо здійснення захисних заходів, - пояснює Олександр Цись директор Полтавської філії ПриватБанку. -  Щоб запобігти крадіжці мобільного номеру, зверніться до мобільного оператора і відключіть можливість віддаленого перевипуску своєї sim-картки. Перейдіть на контрактні умови обслуговування або ідентифікуйте свій номер мобільного, “прив’язавши” pre-paid номер до свого паспорта. У такому випадку, навіть якщо кіберзлочинцям вдасться заблокувати Вашу картку, то відновити її можна буде лише за документами, за якими закріплений номер”.

У разі виявлення факту блокування SIM-картки, якщо маєте підозри про виготовлення її дублікату, слід терміново заблокувати усі рахунки та картки за номером цілодобової підтримки 3700 або у найближчому відділенні ПриватБанку. Ніколи не підтверджуйте та не встановлюйте переадресації дзвінків з фінансових телефонів, не даючи шансів шахраям отримувати SMS-повідомлення для доступу до банківських рахунків.

ПриватБанк вкотре нагадує, що шахрайські схеми можуть бути різними, постійно змінюватись та удосконалюватись, а правила безпеки залишаються незмінними:

Для отримання грошей на картку потрібно повідомляти ЛИШЕ її НОМЕР (16 цифр на лицьовій стороні картки). 

Співробітники банку, якщо телефонують вам,  НІКОЛИ не запитують особистих даних клієнта.

Співробітники банку можуть запитувати персональні дані клієнта ЛИШЕ у разі, коли ви самі телефонуєте в банк (для впевненості у тому, що саме клієнт телефонує з питаннями чи проблемами).

Якщо Вам зателефонували (і не важливо, ким відрекомендувався голос у телефонній трубці) і вимагають у вас будь-які додаткові дані крім номеру картки - будьте впевнені, вам телефонує ШАХРАЙ!

Даючи об’яву про продаж чи купівлю, НІКОЛИ не вказуйте номер телефону, який є фінансовим.

В жодному разі не можна слідувати вказівкам тих, хто телефонує, під час виконання будь-яких операцій у банкоматі чи терміналі, тим більше вводити за їх вказівкою свій пін-код. 

Будьте пильними, дбайте про безпеку своїх фінансів. Дбайте про своїх рідних та близьких - навчіть і їх основному правилу карткової безпеки!

З повагою, Анжела Дзінзюра

#ПриватБанк #шахраї #застереження #попередження #клієнти
Оголошення
live comments feed...