Реклама
00:40, 18 вересня 2019 р.
Паперові пакети для пакування
Реклама
ÐаÑÑинки по запÑоÑÑ ÐапеÑÐ¾Ð²Ñ Ð¿Ð°ÐºÐµÑи Ð´Ð»Ñ Ð¿Ð°ÐºÑваннÑ
Необхідність в упаковці предметів, товарів, продуктів виникла у людей багато тисячоліть тому, причиною тому була виникла потреба в зберіганні або перевезенні чогось.
Упаковка - матеріал або предмет, призначений для зберігання або захисту товару або продукту в момент транспортування. Первісне поняття упаковки сильно відрізнялося від сучасного - це були глиняні судини або глечики. Пізніше з'явилася скляна тара - невеликі пляшечки (флакони), використовувалися вони лікарями для зберігання лікарських або косметичних засобів. Минуло ще близько п'яти сотень років, стали виготовляти дерев'яні бочки для зберігання, транспортування продуктів або вина. У наш час виробництво пакувальних матеріалів постійно розвивається, поповнюючи ринок новими сучасними видами: туби з алюмінію, фольга, паперові пакети, пластикові, картонні коробки, поліетилен.
Паперові та поліетиленові пакети знаходяться в постійній конкуренції, але перші отримали Останнім часом особливого поширення з причин переваги на ринку натуральному і природного сировини, яким і є папір.
Виготовляються паперові пакети за спеціальною технологією з різних видів паперової основи:
Крейдований папір - найпопулярніший матеріал, щільність близько 170 гр / м2.
Крафт-папір - обгортковий матеріал сірого кольору підвищеної міцності, виготовлений з деревини методом сульфатної обробки.
Картон - матеріал з щільністю 200-250 гр/м2, що вище, ніж крейдований папір, витримує більш високі навантаження.
Дизайнерський папір або дизайнерський картон - ексклюзивний матеріал, дорогий, але має дуже гарний і презентабельний вигляд, широку палітру кольорів, фактури і оздоблень.
Підвищений попит споживачів на паперові пакети обумовлений хорошими експлуатаційними характеристиками такої упаковки:
· Простота виробництва, невисока собівартість, можливість повторної переробки, доступна ціна для споживача, презентабельний вигляд.
· Екологічність - до складу входить натуральна сировина.
· Повітропроникність - якість, незамінний при зберіганні овочів або фруктів.
· Легкість утилізації - розкладання відбувається в природних умовах без шкоди для навколишнього середовища.
· Величезний асортимент видів, безліч варіантів друкованого оформлення та нанесення малюнка, логотипів, тиснення.
· Непрозора упаковка дозволяє споживачу приховати від сторонніх поглядів вміст пакету.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
17:01, 25 березня
16:39, 16 квітня
2
15:32, 8 квітня
18:21, 16 квітня
18:11, 10 квітня
92
live comments feed...