Реклама
00:40, 18 вересня 2019 р.

Паперові пакети для пакування

Реклама
ÐаÑÑинки по запÑоÑÑ ÐапеÑÐ¾Ð²Ñ Ð¿Ð°ÐºÐµÑи Ð´Ð»Ñ Ð¿Ð°ÐºÑваннÑ

ÐаÑÑинки по запÑоÑÑ ÐапеÑÐ¾Ð²Ñ Ð¿Ð°ÐºÐµÑи Ð´Ð»Ñ Ð¿Ð°ÐºÑваннÑ

Необхідність в упаковці предметів, товарів, продуктів виникла у людей багато тисячоліть тому, причиною тому була виникла потреба в зберіганні або перевезенні чогось.

Упаковка - матеріал або предмет, призначений для зберігання або захисту товару або продукту в момент транспортування. Первісне поняття упаковки сильно відрізнялося від сучасного - це були глиняні судини або глечики. Пізніше з'явилася скляна тара - невеликі пляшечки (флакони), використовувалися вони лікарями для зберігання лікарських або косметичних засобів. Минуло ще близько п'яти сотень років, стали виготовляти дерев'яні бочки для зберігання, транспортування продуктів або вина. У наш час виробництво пакувальних матеріалів постійно розвивається, поповнюючи ринок новими сучасними видами: туби з алюмінію, фольга, паперові пакети, пластикові, картонні коробки, поліетилен.

Паперові та поліетиленові пакети знаходяться в постійній конкуренції, але перші отримали Останнім часом особливого поширення з причин переваги на ринку натуральному і природного сировини, яким і є папір.

Виготовляються паперові пакети за спеціальною технологією з різних видів паперової основи:

Крейдований папір - найпопулярніший матеріал, щільність близько 170 гр / м2.

Крафт-папір - обгортковий матеріал сірого кольору підвищеної міцності, виготовлений з деревини методом сульфатної обробки.

Картон - матеріал з щільністю 200-250 гр/м2, що вище, ніж крейдований папір, витримує більш високі навантаження.

Дизайнерський папір або дизайнерський картон - ексклюзивний матеріал, дорогий, але має дуже гарний і презентабельний вигляд, широку палітру кольорів, фактури і оздоблень.

Підвищений попит споживачів на паперові пакети обумовлений хорошими експлуатаційними характеристиками такої упаковки:

· Простота виробництва, невисока собівартість, можливість повторної переробки, доступна ціна для споживача, презентабельний вигляд.

· Екологічність - до складу входить натуральна сировина.

· Повітропроникність - якість, незамінний при зберіганні овочів або фруктів.

· Легкість утилізації - розкладання відбувається в природних умовах без шкоди для навколишнього середовища.

· Величезний асортимент видів, безліч варіантів друкованого оформлення та нанесення малюнка, логотипів, тиснення.

· Непрозора упаковка дозволяє споживачу приховати від сторонніх поглядів вміст пакету.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...