15:00, 25 липня 2019 р.
Пенсіонерку з Полтави Ніну Козлову оштрафували за невчасно виставлену урну
У редакцію сайту 0532 ua. звернувся читач, полтавець Максим Козлов. Чоловік намагається добитися справедливості. Його мати, пенсіонерка Ніна Козлова продавала лотерейні квитки у "Лото - маркеті", аби мати хоч якийсь заробіток до маленької пенсії ( пані Ніна має на руках ще й хворого чоловіка). Одного дня вона прийшла на роботу, де було багато клієнтів, через що не змогла одразу виставити урну. За це її оштрафував інспектор з благоустрою. Ситуацію вона вважає не справедливою. Викладає її так:
Я, Козлова Ніна Максимівна, 1946 р.н., пенсіонер. До 27.12.2018р. я працювала офіційно за цивільно-правовим договором у ТОВ «ПОЛТАВАГРУП» продавцем-консультантом з реалізації лотерейних білетів у приміщенні «ЛОТО-МАРКЕТ» за адресою м. Полтава, вул. Соборності, 31а Дана точка по продажу лотерейних білетів зачинилася 27.12.2018р. і по сьогодні не працює. Приміщення було перепрофільоване під інший вид діяльності.
20.12.2018р., я не встигла прийти на роботу, як мене вже під дверима чекали клієнти (не один, а декілька). Я швидко включила обладнання (2 комп’ютери, 6 моніторів) і почала обслуговувати клієнтів.
О 10.00 до мене у приміщення зайшов чоловік, який влаштувався за столиком і чекав доки, поки я розвантажусь - закінчу обслуговувати чергу клієнтів. Чекав 15 хвилин. Далі він підійшов до мене, показав посвідчення, що Він - головний спеціаліст Інспекції по контролю за благоустроєм, екологічним та санітарним станом міста. Виявилося, що порушниця! Я не виставила урну для сміття біля свого приміщення. І на мене було складено ПРОТОКОЛ №1478 від 20.12.2018р. Згідно із цим протоколом я повинна була прийти на адміністративну комісію за адресою при Виконкомі Шевченківської районної у м. Полтава ради (райвиконком Шевченківського району), де зі мною повинні були провести роз’яснювальну роботу. Я неодноразово запитувала у інспектора, це що - штраф? Він запевняв мене що ні, це запрошення на комісію, де вам будуть роз’яснювати закон та вимоги стосовно благоустрою нашого міста і що це стандартна процедура, через яку проходять усі підприємці.
І у той день я фізично не вспіла виставити урну біля входу у ЛОТО-МАРКЕТ, оскільки було дуже багато клієнтів. і інспектор все це бачив - він сидів і чекав цілих 15 хвилин. Але як тільки я звільнилася від клієнтів, так підійшов він. І, звичайно, я знову не встигла виставити урну для сміття, оскільки займалась із цим інспектором. При цьому інспектор не заперечував, що урни немає. А зафіксував попущення з мого боку, що я не виставила урну. Я ніколи до цього часу не порушувала норми по благоустрою, урна завжди була виставлена.
Також мені не зрозуміло, чому на мене одразу склали ПРОТОКОЛ? Адже, спочатку повинно бути винесене ПОПЕРЕДЖЕННЯ про усунення недоліків у роботі точки. І, у випадку, якщо побідні недоліки не усуваються протягом певного часу або мають систематичні порушення, то тільки після цього складається ПРОТОКОЛ.
30.01.2019р. я відвідала засідання Адміністративної комісії при виконкомі Шевченківської районної у м. Полтаві ради. Виявляється, що це ніякий не захід, де зі слів інспектора, мені будуть роз’яснювати які вимоги до торгівельних точок, які здійснюються діяльність у нашому місці з точки зору благоустрою. Виявляється, що це захід, який спрямований на розгляд мого адміністративного порушення, яке я, згідно ПРОТОКОЛУ №1478 вчинила - не виставила урну на вході у приміщення ЛОТО-МАРКЕТ.
Комісія одноголосно прийняла постанову, що я - ВИННА! І повинна сплатити 340грн. При цьому у п.1 постанови варіанти адміністративного стягнення можуть бути: попередження або штраф. Я, як я вже зазначала вище, ніхто не попередив! А зразу оштрафували!
Я була не згода з результати цієї комісії. Не згодна із тим, чому мені виписали одразу штраф а не винесли попередження? і чому штраф накладають не мене - громадянку-пенсіонерку, а не накладають на ТОВ «ПОЛТАВАГРУП»? На що голова комісії сказала, що виможете у такому випадку написати скаргу, що б вам анулювали штраф.
04.02.2019р. я написала скаргу голові Шевченківської районної у м. Полтаві ради Задворкіну Д. Ю. власноруч віднесла до райвиконкому і при мені мою заяву зареєстрували. Я думала, що на мою заяву повинна прийти відповідь або якось мене повідомлять. Адже є моя адреси і мій мобільний телефон, який я вказала на скарзі. Згідно закону про порядок розгляд звернень громадян мені протягом 1 місяця повинна надійти відповідь. Відповідь я так і не отримал.
17.07.2019р. я отримал СМС повідомлення про те, що прийшла пенсія. але розмір пенсій мені був незрозумілий!? З 1-го липня було збільшення пенсій для певних груп пенсіонерів. Так ось, замість 2128,98грн я отримала лише 1703,18грн. Я не зрозуміла... це що, прикол від уряду? Замість підвищення - зменшення?
23.07.2019р. я пішла у місцеве відділення пенсійного фонду, яке розташовується у тому ж самому Шевченківському райвиконкомі м. Полтави і там мені повідомили, що з вашої пенсії буде зніматися штраф виконавчою службою, який ви не сплатили згідно ПОСТАНОВИ №3 від 30.01.2019р. і причому, це тільки частина штрафу, оскільки за те, що ви не сплачували вчасно, вам набігла пеня. Загальна сума штрафу складає більше 1000грн. Тобто, замість 340грн, на які я писала заперечення (Скаргу) виявилося, що я просто не платила штраф і за це набігла пеня... З мене будуть знімати і з майбутніх пенсійних виплат, доки вся сума штафу не буде виплачена.
У діях комісії я вбачаю порушення, оскільки, комісія діяла упереджено. Комісія повинна була прийняти рішення у частині винести мені попередження, а не одразу виписувати штраф (я жодного разу не порушувала ніяких норм, коли працювала на даній точці і чому штрафом обкладають мене а не ТОВ «ПОЛТАВАГРУП»?).
У діях Шевченківського райвиконкому у м. Полтава я вбачаю порушення, оскільки вони не належним чином розглянули мою скаргу від 04.02.2019р. (не надали відповідь протягом 1 місяця). У зв’язку я не платила штраф, оскільки була упевнена, що моя скарга розглянута і все минулося. Виявляється, що навпаки - було розпочате проти мене примусове стягнення із моєх пенсійних виплат виконавчою службою штрафу у розмірі більше 340грн. Також мені ніхто не повідомив, що на мене накладено штраф+пеня. А я дізнаюсь про це виключно із СМС про пенсію.
Тому, враховуючу вищевикладене, прошу:
1.Розпочати службове розслідування стосовно службових осіб, які приймали упереджене рішення стосовно мене.
2. Скасувати ПОСТАНОВУ №3 та повернути усі кошти, які були примусово забрані із моїх пенсійних нарахувань.
3.Принести письмові особисті вибачення осіб, які вчинили наді мною - пенсіонеркою, побідні дії.
За роз’ясненнями ми звернулися до керівника міської інспекції з благоустрою Антона Тонконога. Він повідомив нам, що про ситуацію знає. Більше того, запевнив, що інспектори з благоустрою ставляться до підприємців дуже лояльно. Крім того, інспектор, який оштрафував Ніну Козлову теж діяв у рамках законодавства. І попередження щодо відсутності урни у відведеному місці робили. « Всі інші питання розглядає вже безпосередньо Адміністративна комісія при виконкомі Шевченківської районної у м. Полтаві ради. Дивно також, що інцидент стався вісім місяців тому, а говорять про нього тільки зараз. Щодо « Лото маркет», то їхнє керівництво знаходиться у Києві і на жодні контакти з нами вони не йшли. Але повторю, наш інспектор діяв у рамках діючого законодавства» - сказав Антон Тонконог.
Раніше ми розповідали До протестувальника, який годує під стінами міської ради, викликали швидку.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
19:00, Вчора
19:00, Вчора
19:00, Вчора
19:00, Вчора
19:00, Вчора
live comments feed...