• Головна
  • Полтавщина: протягом кампанії ОПОРА 34 рази зверталась до поліції відносно можливих порушень виборчого законодавства
15:05, 19 липня 2019 р.
Надійне джерело

Полтавщина: протягом кампанії ОПОРА 34 рази зверталась до поліції відносно можливих порушень виборчого законодавства

Полтавщина: протягом кампанії ОПОРА 34 рази зверталась до поліції відносно можливих порушень виборчого законодавства

Протягом передвиборчої кампанії на Полтавщині спостерігачі ОПОРИ склали 34 заяви до поліції відносно можливих порушень виборчого законодавства. З них 6 стосувались непрямого підкупу виборців. Про це розповіли представники ОПОРИ під час пресконференції відносно підсумків спостереження за виборчою кампанією напередодні дня голосування.

Найбільш поширеним порушенням під час виборчої кампанії стало розміщення передвиборчої агітації без вихідних даних.

«Відносно таких порушень представниками ОПОРИ було складено 18 заяв до поліції. Також по 3 заяви стосувались порушення правил благоустрою при розміщенні агітаційної продукції та розміщення політичної реклами на адмінбудівлях, 2 звернення були відносно агітації на громадському транспорті, по 1 заяві відносно можливого фінансування не з виборчого фонду та стосовно перешкоджання діяльності спостерігача. Ще 6 заяв стосувались можливого непрямого підкупу виборців», – розповів регіональний координатор спостереження Громадянської мережі ОПОРА за виборами в Полтавській області Святослав Бабіля.

Загалом до поліції надійшло 188 заяв відносно можливих порушень виборчого законодавства. Про це повідомив керівник головного управління Нацполіції Полтавщини Андрій Замахін.

«Співробітниками поліції було складено 24 адміністративних протоколи відносно порушників. По трьом з них вже є рішення суду – в одному випадку це штраф в 600 гривень, один направлено на доопрацювання, ще один епізод не підтвердився», – розповів Замахін.

Серед політичних партій найбільш популярним видом агітаційної діяльності стала зовнішня реклама. Так, на території Полтавщини було зафіксовано розміщення зовнішньої реклами дванадцяти політичних партій – «Батьківщини», «Голосу», «Європейської солідарності», «Опозиційного блоку», «Опозиційної платформи», «Самопомочі», «Слуги Народу», «Радикальної партії», «Руху нових сил», «Свободи», «Громадянської позиції» та «Української стратегії».

«Найбільш масштабною була кампанія по розміщенню зовнішньої агітації у «Батьківщини», «Європейської Солідарності», «Опозиційного блоку», «Опозиційної платформи», «Слуги Народу» та «Української стратегії». При цьому, ОПОРА зверталась до поліції відносно порушення розміщення зовнішньої агітації «Європейської солідарності», «Опозиційного блоку», «Опозиційної платформи», «Радикальної партії» та «Української стратегії», – зазначив координатор спостереження Громадянської мережі ОПОРА за виборами в Полтавській області Костянтин Донченко.

Що стосується кандидатів в мажоритарних округах, то тут більше використовувалась агітація у вигляді зустрічей з виборцями та проведенням розважальних заходів. Так одразу в шести ВО – №144, 145, 147, 148, 149 та 151, кандидати організовували концерти на свою підтримку за участі зірок української естради, серед яких були Іво Бобул, гурти «ТНМК» та «ТІК».

Спостерігачами ОПОРИ зафіксовані випадки надання подарунків виборцям, установам, організаціям, з боку або за прямої чи непрямої участі десяти кандидатів – Олександра Бублика (самовисування, 144 ВО), Юрія Бублика (самовисування, 145 ВО), Олександра Мамая (самовисування, 145 ВО), Євгена Ніколаєнка («Європейська солідарність», 145 ВО), Олександра Ващенка («Батьківщина», 147 ВО), Віталія Колісніченка («Радикальна партія», 148 ВО), Лариси Босенко («Батьківщина», 149 ВО), Артема Вітка (самовисування, 149 ВО), Руслана Телятника («Опозиційна платформа», 149 ВО), Володимира Опришко («Опозиційна платформа», 151 ВО).

«Це були подарунки починаючи від солодкої вати та м’яких іграшок, до побутової техніки та грошових презентів, котрі вручались в результаті конкурсів чи розіграшів», – пояснив Костянтин Донченко.

Крім цього, спостерігачами ОПОРИ була зафіксована активність кандидатів двійників в межах двох виборчих округів – 145 та 146.

«В Полтаві в межах 145 округу активно проводив зустрічі з виборцями, поширював друковану агітаційну продукцію та мав велику кількість зовнішньої реклами самовисуванець Олег Петровець. В своїй агітації він використовує символіку партії «Слуга Народу». При цьому є рішення суду, щодо заборони використання партійної символіки Петровцем. В 146 окрузі, що в Кременчуці, одразу декілька кандидатів самовисуванців поширювали друковану продукцію з використанням партійної символіки «Слуги Народу» та «Голосу». Також в 146, 149, 150 та 151 округах були зафіксовані випадки поширення «чорного» піару проти мажоритарників від «Слуги Народу», – зазначив Донченко.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Полтавщина #вибори #Опора #порушення #поліція
Оголошення
live comments feed...