• Головна
  • Міністр інфраструктури оцінив ремонт дороги на Полтавщині
17:40, 22 березня 2019 р.
Надійне джерело

Міністр інфраструктури оцінив ремонт дороги на Полтавщині

Міністр інфраструктури оцінив ремонт дороги на Полтавщині

22 березня 2019 року під час робочої поїздки до Полтавській області Міністр інфраструктури України Володимир Омелян оглянув хід робіт на транспортній розв’язці в районі села Бутенки Кобеляцького району. Роботи ведуться в рамках реалізації державного інвестиційного проекту з покращення стану автодороги Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка - будується сучасний автошлях з цементобетонним покриттям, транспортна розв’язка в двох рівнях на перетині автодоріг М-22 Полтава-Олександрія та Н-31 Дніпро-Решетилівка, шляхопровід через залізницю в Кобеляцькому районі. Про це повідомляють у прес-службі міністерства інфраструктури України.

Міністр інфраструктури оцінив ремонт дороги на Полтавщині, фото-1

«Це частина стратегічного чотирьохполосного автобану Київ-Дніпро, який ми здамо до кінця 2021 року. В Полтавській області цей автобан будується в бетоні, з гарантією у 28 років, а за належного утримання він прослужить не менше 50 років. Миколаїв-Кропивницький, об’їзна Житомира - починаємо еру бетонних доріг в Україні, які прокладаються за найсучаснішими технологіями. Про це у 2014 році ми могли лише мріяти - сьогодні це вже реальність, яка стала можливою завдяки Дорожньому Фонду, ініційованого Президентом України», - заявив Володимир Омелян.

Він також зазначив, що на реалізацію проекту впродовж останніх двох років спрямовано рекордний обсяг коштів: у 2017 – 252 млн грн., у 2018 році - 1 млрд 41 млн 955 тисяч грн, у 2019 році планується профінансувати 800 млн грн.

Автомобільна дорога Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка – одна з найжвавіших в області. Щодоби нею курсує до 15 тисяч транспортних засобів. Побудована була у 60-х роках минулого століття. За цей час жодного разу масштабно не ремонтувалася. Більшість трафіку, який курсує по цій дорозі - це великогабаритні автомобілі. Наявне покриття не витримує їхню вагу. Відтак було прийняте рішення щодо повної реконструкції автодороги, шляхом будівництва сучасної цементобетонної дороги. Товщина дорожнього одягу бетонки разом з ущільненим та стабілізованим грунтом – майже 1,5 м. Верхній шар (важкий бетон) – 26 см. На повздовжніх і поперечних швах важкого бетону на глибині 13 см укладаються армувальні елементи - закладні штирі. Вони не дають бетонним плитам зсуватися після нарізки швів.

Раніше ми повідомляли, що уряд спрямував на дороги області півмільярда гривень.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Полтавщина #ремонт доріг #розв'язка #міністр
Оголошення
live comments feed...