
10:31, 25 лютого 2019 р.
Надійне джерело
У міській раді розповіли, які питання найбільше турбували полтавців протягом минулого року

До відділу оперативного реагування управління ЖКГ Полтавської міської ради протягом минулого року надійшло 52 тисячі дзвінків від громадян а також 7 тисяч заяв .
Про це поінформував Начальник відділу оперативного реагування управління ЖКГ Сергій Зубань. Зокрема, найбільше звернень стосувалися водопостачання ( 750) та водовідведення ( 1300). Загалом щодо роботи «Полтававодоканалу» надійшло 1600 звернень. Понад 800 заяв стосувалися проблем з опаленням, 647 – електропостачання, 200 – несправних ліфтів, 200 – зовнішнього освітлення та благоустрою.
Раніше ми розповідали У Полтаві 43 будинк лишаються без опалення
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
09:24, 19 грудня
10:22, 22 грудня