12:30, 17 лютого 2019 р.
Надійне джерело
Платимо за електроенергію по – новому: правила та новації для полтавців
В Україні з 1 січня 2019 року стартувала реформа ринку електроенергії. Основною метою цієї реформи є оптимізація українського ринку під європейську модель.
Відтак, з нового року ми почали платити за електроенергію по – новому. Платіжка складається з двох частин: окремої суми за послуги компанії-продавця і компанії-постачальника. Цей період енергетики називають перехідним. А у споживачів виникає чимало запитань. Відповідь на найпопулярніші дає Генеральний директор ТОВ «Полтаваенергозбут» Станіслав Лелюк:
- Коли і яким чином буде повернена переплата з особових рахунків побутових споживачів, яка залишилася на ПАТ « Полтаваобленерго», на особові рахунки ТОВ «Полтаваенергозбут»?
- При наявності переплати на особовому рахунку споживача в ПАТ «Полтаваобленерго» станом на 01.01.2019 р, вона буде автоматично переведена на особовий рахунок у ТОВ « Полтаваенергозбут» для подальшої оплати за електроенергію. Сума переплати буде вказана у рахунку ЗА ЛЮТИЙ 2019 року і повернена у березні. Але це стосується не всіх споживачів. Дехто отримує субсидію, дехто має зонний тарифний лічильник. Таким споживачам бажано провести акти звірки з «Полтаваобленерго». І коли вони вже вони це виконають, кошти можна буде повернути на рахунок « Полтаваенергозбут».
За бажанням споживача існуючу переплату можна буде повернути на його банківський рахунок. Для цього необхідно звернутися до районного центру обслуговування споживачів ТОВ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" та до 15 березня 2019 року подати заяву. При неподанні такої заяви пропозиція щодо перерахування коштів на особовий рахунок споживача в ТОВ «Полтаваенергозбут» буде вважатися прийнятою.
- Якщо оплата за електроенергію помилково буде надіслана до ПАТ «Полтаваобленерго», що потрібно зробити, аби кошти перенести на рахунок ТОВ «Полтаваенергозбут»?
- Процедура переведення коштів є такою ж, як і при перенесенні переплати. Кошти, як споживач сплатив на рахунок ПАТ Полтаваобленерго за спожиту у січні електроенергію, будуть автоматично перераховані на його особовий рахунок у ТОВ «Полтаваенергозбут». За бажанням вони можуть бути переведені на його банківський рахунок. Для цього необхідно написати відповідну заяву до 15 березня 2019 року в районній філії ПАТ «Полтаваобленерго».
- Чи буде населення окремо сплачувати за розподіл електроенергії у майбутньому?
- Ні, не буде. Наголошуємо, що населення отримує рахунок від ТОВ «Полтаваенергозбут», і він включає в себе ціну за розподіл та постачання електроенергії. Окремого рахунку за розподіл не буде. Це все робитиме постачальник.
- Яким є останній термін оплати рахунків?
- Згідно з ПРРЕЕ, рахунок необхідно оплатити не пізніше 20 числа місяця, наступного за розрахунковим. Якщо вам не надійшов рахунок, порахувати вартість спожитої електроенергії, можна самостійно провести оплату будь – яким зручним способом. Хочу наголосити: якщо споживачу важливо мати «паперову» версію договору про постачання за новими правилами – він може це зробити, звернувшись до районного відділення центру обслуговування споживачів. На будь – які питання можна знайти відповідь на офіційному сайті ПАТ «Полтаваенергозбут».
Або зателефонуйте до нашого кол – центру 0800-307-747
Раніше ми розповідали Новий ринок електроенергії: кому платитимемо і за що?
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
13:21, 1 грудня
1
15:29, 4 грудня
3
17:40, 29 листопада
117
22:50, 30 листопада
7
live comments feed...