
13:30, 12 грудня 2018 р.
Близько півтисячі дзвінків за добу приймає диспетчерська служба «Полтававодоканалу»

Аварійно-диспетчерську службу «Полтававодоканалу» умовно можна назвати «мозком» підприємства. Цілодобово працівники здійснюють загальне оперативне керівництво експлуатацією систем водопостачання і каналізації. Основна функція служби - забезпечення злагодженої роботи виробничих підрозділів підприємства, контроль за підтриманням оптимального тиску води у мережах водопостачання та стабільною роботою системи водовідведення. Також одним з напрямків роботи є прийом заявок на усунення аварій на водогонах та каналізаційних мережах, контроль за проведенням аварійних та планових робіт на мережах.
– Оскільки споживання води містом на протязі доби нерівномірне, для стабільного водозабезпечення необхідний цілодобовий контроль за підтримкою тиску в розподільчих мережах. Відтак, в одно- та двоповерхових будівлях оптимальний тиск – 1-1,4 атмосфери, в п’ятиповерхівках – 2,6 атмосфери, в дев’ятиповерхівках – 4,2 атмосфери, – розповів начальник аварійно-диспетчерської служби «Полтава водоканалу» Ігор Середа.

В аварійно-диспетчерській службі обладнано спеціальну систему з контрою за тиском в контрольних точках тиску води у Полтаві в режимі реального часу. Їх вісім: Спаська, Павленки, Електромотор, площа Незалежності, Гожулянська, Київське Шосе, Дублянщина та проспект Миру.

– Якщо диспетчер бачить, що тиск у контрольній точці зменшується, він за допомогою комп’ютеру може збільшити його до нормативного.
На зміні цілодобово працюють 2 диспетчери. Один здійснює управління подачею води. Другий приймає заявки від мешканців та контролює роботу виробничих підрозділів, – повідомив Ігор Середа.
Аварійно-диспетчерська служба здійснює також контроль за переміщенням автотранспорту, який перевозить аварійні бригади підприємства. Щодоби на мережах водопостачання та водовідведення працює по п’ять аварійних бригад.

– На моніторі комп’ютеру можна спостерігати в режимі реального часу, де проводяться ремонтні роботи і місце розташування транспорту. Один транспорт закріплений за службою водопостачання, інший – за службою водовідведення, – пояснив Ігор Середа.
Щодоби до аварійно-диспетчерської служби надходить близько 500 дзвінків від мешканців. Найбільше навантаження на диспетчера припадає з 700 до 2200 годин та в разі значних відключень водопровідних мереж.
– Черговий диспетчер має взяти від мешканця максимум інформації, а потім оперативно передати її майстру аварійної бригади. І вже майстер якнайшвидше приймає заходи для ліквідації аварійної ситуації, – зауважив начальник аварійно-диспетчерської служби.
Костянтин П’ятак – диспетчер аварійно-диспетчерської служби. Працює цілодобово в режимі доба/через три. Окрім прийому заявок від мешканців, підтримує зв'язок із комунальними структурами та аварійними бригадами.

– Приймаю звіти, передаю заявки, контролюю процес переміщення бригад, використовуючи програму для реєстрації заявок, систему контролю за транспортом та інтерактивну карту комунікацій Полтави, – розповів Костянтин П’ятак.
Одна із задач роботи диспетчера – знайти взаєморозуміння зі споживачами:
– Іноді нас не розуміють, іноді ми щось не розуміємо. А потрібно уважно вислухати людину, чітко розібратися у ситуації, й так само чітко передати її далі майстру бригади або у відповідну структуру. Робота диспетчера деякою мірою близька до роботи психолога, – поділився Костянтин П’ятак.
Нагадуємо: телефони аварійно-диспетчерської служби «Полтававодоканалу» працюють цілодобово. Звертайтеся за номерами: 56-96-00, (050)-49-55-700, (098)-16-55-700.
Прес-служба «Полтававодоканалу»
Раніше ми повідомляли У Полтаві подорожчає вода - коли і на скільки?
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
08:19, 20 березня
08:31, 14 березня
11:26, 17 березня
live comments feed...