Близько півтисячі дзвінків за добу приймає диспетчерська служба «Полтававодоканалу»


Аварійно-диспетчерську службу «Полтававодоканалу» умовно можна назвати  «мозком» підприємства. Цілодобово працівники здійснюють загальне оперативне керівництво експлуатацією систем водопостачання і каналізації. Основна  функція  служби  - забезпечення злагодженої роботи виробничих підрозділів підприємства, контроль за підтриманням оптимального тиску води у мережах водопостачання та стабільною роботою системи водовідведення. Також одним з напрямків роботи є прийом заявок на усунення аварій на водогонах та каналізаційних мережах, контроль за проведенням аварійних та планових робіт на мережах.

– Оскільки споживання води містом на протязі доби нерівномірне, для стабільного водозабезпечення необхідний цілодобовий контроль за підтримкою тиску в розподільчих мережах. Відтак, в одно- та двоповерхових будівлях оптимальний тиск – 1-1,4 атмосфери, в п’ятиповерхівках – 2,6 атмосфери, в дев’ятиповерхівках – 4,2 атмосфери, – розповів начальник аварійно-диспетчерської служби «Полтава водоканалу» Ігор Середа.



В аварійно-диспетчерській службі обладнано спеціальну систему з контрою за тиском в контрольних точках тиску води у Полтаві в режимі реального часу. Їх вісім: Спаська, Павленки, Електромотор, площа Незалежності, Гожулянська, Київське Шосе, Дублянщина та проспект Миру.



Якщо диспетчер бачить, що тиск у контрольній точці зменшується, він за допомогою комп’ютеру може збільшити його до нормативного.
На зміні цілодобово працюють 2 диспетчери. Один здійснює управління подачею води. Другий приймає заявки від мешканців та контролює роботу виробничих підрозділів,повідомив Ігор Середа.
Аварійно-диспетчерська служба здійснює також контроль за переміщенням автотранспорту, який перевозить аварійні бригади підприємства. Щодоби на мережах водопостачання та водовідведення  працює по п’ять аварійних бригад.


На моніторі комп’ютеру можна спостерігати в режимі реального часу, де проводяться ремонтні роботи і місце розташування транспорту. Один транспорт закріплений за службою водопостачання, інший – за службою водовідведення, – пояснив Ігор Середа.
Щодоби до аварійно-диспетчерської служби надходить близько 500 дзвінків від мешканців. Найбільше навантаження на диспетчера припадає з 700 до 2200 годин та в разі значних відключень  водопровідних мереж.
Черговий диспетчер має взяти від мешканця максимум інформації, а потім оперативно передати її майстру аварійної бригади. І вже майстер якнайшвидше приймає заходи для ліквідації аварійної ситуації, – зауважив начальник аварійно-диспетчерської служби.
Костянтин П’ятак – диспетчер аварійно-диспетчерської служби. Працює цілодобово в режимі доба/через три. Окрім прийому заявок від мешканців, підтримує зв'язок із комунальними структурами та аварійними бригадами.


Приймаю звіти, передаю заявки, контролюю процес переміщення бригад, використовуючи програму для реєстрації заявок, систему контролю за транспортом та інтерактивну карту комунікацій Полтави, – розповів Костянтин П’ятак.
Одна із задач роботи диспетчера – знайти взаєморозуміння зі споживачами:
Іноді нас не розуміють, іноді ми щось не розуміємо. А потрібно уважно вислухати людину, чітко розібратися у ситуації, й так само чітко передати її далі майстру бригади або у відповідну структуру. Робота диспетчера деякою мірою близька до роботи психолога, – поділився Костянтин П’ятак.

Нагадуємо: телефони аварійно-диспетчерської служби «Полтававодоканалу» працюють цілодобово. Звертайтеся за номерами: 56-96-00, (050)-49-55-700, (098)-16-55-700.
 Прес-служба «Полтававодоканалу»

Раніше ми повідомляли У Полтаві подорожчає вода - коли і на скільки? 

волоканал,робота диспетчери
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
55 переглядів в лютому
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань. Адміністрація сайту попереджає, що коментарі з використанням ненормативної лексики, пропагандою насилля та образою честі та гідності будуть видалятися.

Екологія
Столичний синоптик Наталка Діденко прогнозує зміну погоди , зумовлену холодним атмосферним фронтом, що йде до нас з Польщі: « - 21 лютого фронт принесе  мокрий сніг на Схід та північний схід. Дощ перейде у мокрий сніг, бо очікується зниження температури повітря. На решті території завтра - без особливих опадів, хіба що на Заході покапає невеликий дощ. У четвер почнеться похолодання. Ще несміливе, вдень передбачається близько 0-3 градусів морозу, це - перев...
Суспільство
14 березня відбудуться громадські слухання щодо проекту виконкому Полтавської міської ради про корегування тарифів на ритуальні послуги, які надає  ритуальна  служба  Полтави – КП «Спецкомбінат похоронно-ритуального обслуговування». У проекті рішення сказано, що діючі тарифи на ритуальні послуги, які були затверджені на виконкомі 8 серпня 2018 року наразі є збитковими і не покривають фактичних витрат підприємства на їх надання. “За період дії тарифів відбу...
Суспільство
20-го лютого у Полтавському апеляційному суді розглядають справу щодо арешту майна Наталії Саєнко. Нагадаємо, власниця кількох полтавських закладів ресторанного типу перебуває під домашнім арештом. 6-го листопада минулого року на своєму автомобілі «Мерседес» Саєнко збила 14-річного Артема Левченка. Юнак два місяці перебував у комі і помер на початку січня цього року. 9-го січня Октябрський районний суд Полтави відправив Саєнко під домашній арешт. А 8-го лю...
Суспільство
Перший рейс з Міжнародного аеропорту «Аеропорт-Полтава» до єгипетського міста Шарм-ель-шейх запланований на 26 березня 2019 року. Туроператори вже почали продаж квитків. Рейси до Шарм-ель-Шейха будуть регулярними. Літаки відправлятимуться щовівторка о 16.00 год. з Полтави. З червня вильоти будуть здійснюватися в четвер та неділю. Про це повідомив генеральний директор компанії Join Up Дмитро Сєроухов. «Ми оцінили можливості ринку. Потрібно впроваджувати вил...
Суспільство
Працівники «Полтававодоканалу» оперативно ліквідували аварію на водопровідній трубі на Олександра Бідного, 2.  Незручностей із водопостачанням під час ремонтних робіт мешканці не відчули.  Аварія сталася на сталевій трубі, діаметром 200 мм. Глибина її залягання – близько 1.8 м. – До нашої аварійно-диспетчерської служби вночі надійшов виклик від мешканців, що тут стався витік води з-під землі. Зранку наша бригада оперативно приступила до роботи. Швидко знай...
Кримінал
За добу в Полтавській області до поліції надійшло 118 повідомлень про злочинні посягання. Зокрема, за вказаний період зареєстровано: -    57 крадіжок -    8 шахрайств -    8 наркозлочинів -    1 ДТП:5 осіб загинули, 1 особа травмована. За добу в області померли 35 осіб, 1 смогубство. Нагадуємо номери телефонів, за якими Ви маєте можливість повідомляти інформацію щодо місця перебування зниклих людей, а також - відомі Вам обставини вчинення злочинів та поруш...
Кримінал
Учора, 19-го лютого, прокуратура Полтавської області разом із податківцями провела обшуки на території Полтавської та Кіровоградської областей. Обшуки проводили у рамках кримінального провадження за фактом незаконного виготовлення лікеро-горілчаних виробів. Під час обшуку вилучили 9 тон конфіскату, а також наркотики, зброю та гроші у сумі понад півмільйона гривень. У прокуратурі області повідомили, що фальсифікат виробляли, змішуючи спирт, ароматизатори та...
Суспільство
Питання, винесені на порядок денний виконкому стосувалися , зокрема, встановлення тарифів на теплову енергію, організацію капітального ремонту 3 міської лікарні, тощо. Серед іншого, члени виконкому ухвалили рішення щодо виділення коштів за Програмою соціального забезпечення та соціального захисту населення м. Полтава «Турбота». Згідно з ним 3 мільйони 546 тисяч 900 гривень виплатять  соціально незахищеним категоріям населення. Начальник управління звернень...
Суспільство
19лютого 2019 року у сервісних центрах МВС стартував проект «Таємний клієнт».  Завдяки йому громадяни зможуть відкрито перевірити роботу державної структури та вплинути на хід розвитку реформи щодо покращення  сервісу.  « - Нам важливо отримати незаангажовані відгуки як спеціально підготовлених перевіряючих, так і пересічних громадян, чути думку громадян, адже хочемо будувати довіру між установою та суспільством» – зазначив начальник регіонального сервісно...