«Полтаватеплоенерго» нагадує: офіційний сайт — джерело достовірної інформації про підприємство та можливостей взаємодії з ним

«Полтаватеплоенерго» постійно дбає, щоб його споживачі не тільки безперебійно отримували якісні послуги з теплопостачання, а й були усебічно поінформовані про його діяльність. Для цього цілодобово функціонує офіційний сайт «Полтаватеплоенерго» (http://te.pl.ua/), покликаний допомогти кожному споживачеві знайти всю корисну інформацію щодо роботи підприємства в одному місці і в зручний саме для нього час.

Для «Полтаватеплоенерго» важливо, щоб взаємодія споживачів з ним була легкою та комфортною. А споживачам, в свою чергу, необхідно мати змогу керувати власним особовим рахунком, не виходячи з дому, ставити в он-лайн режимі запитання й отримувати на них компетентні відповіді. Саме ці та багато інших можливостей і відкриває перед користувачами офіційний сайт ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» (http://te.pl.ua/).

На головній сторінці сайту користувач знайде меню, фотогалерею, блок он-лайн сервісів, блок останніх та актуальних новин, топ-новину, підбірку останніх найцікавіших публікацій і перелік основних засобів комунікації. Детальніше про це — далі.

Головне меню відкриває перед користувачем цілий спектр різноманітної інформації. Статистика переглядів сайту свідчить, що найбільшою популярністю користуються пункти меню «Тарифи» і «Контактна інформація».

У розділі «Тарифи» (http://te.pl.ua/tarifi/tarifi-dlya-potreb-naselennya/) можна знайти інформацію про чинні тарифи, якими підприємство послуговується при формуванні рахунків за послуги для кожної категорії споживачів. Тут також зазначена дата набуття чинності цими тарифами, розміщена структура кожного з них і наведено посилання на нормативно-правові акти, що їх затверджують.

Розділ «Контактна інформація» (http://te.pl.ua/kontaktna-nformacya/) містить адреси, номери телефонів і графіки роботи тих служб підприємства, до яких найчастіше звертаються споживачі. Також тут опубліковані графік прийому споживачів начальниками цих служб і графік прийому громадян керівництвом підприємства.

Нижче розташований блок цілодобових он-лайн сервісів, які обов’язково стануть в пригоді відвідувачам сайту.

Популярність сервісу «Особистий кабінет споживача» (http://abon.te.pl.ua/) все більше зростає, адже він відкриває чимало можливостей. На сьогодні представники майже 23 тисяч домогосподарств — активні його користувачі. Він був створений, щоб споживачі «Полтаватеплоенерго» могли самі керувати своїм особовим рахунком (https://bit.ly/2O7YZUv): передавати поточні показники і переглядати попередні, слідкувати за терміном повірки приладів обліку, бачити, який розмір субсидій чи пільг їм надає держава.

Цей сервіс дозволяє проводити он-лайн оплати послуг підприємства за допомогою різних платіжних систем і відслідковувати, коли і скільки споживач сплатив раніше. Також через «Особистий кабінет» його користувачі можуть звернутися до підприємства. Фахівці «Полтаватеплоенерго» отримають це звернення і дадуть на нього кваліфіковану відповідь, яку споживач отримає на електронну адресу, вказану при реєстрації в сервісі. До того ж в «Особистому кабінеті» можна замовити щомісячну доставку рахунка на електронну скриньку і не чекати, поки його паперова версія надійде поштою.

Щомісяця в останню декаду, коли настає час передавати показники індивідуальних приладів обліку, споживачам стає в пригоді сервіс «Передати показники лічильників» (http://te.pl.ua/on_line/send.php). Його перевага в тому, що для користування ним реєстрація не потрібна. Отже, відправляти показники можна з будь-якого пристрою, не переймаючись безпекою своїх персональних даних. Однак варто уважно заповнювати поля форми, щоб уникнути неточностей (https://bit.ly/2S70Avm).

Усе більше полтавців, особливо чиї багатоповерхівки обладнані будинковими лічильниками теплової енергії, постійно цікавиться, скільки тепла в кожному розрахунковому місяці знадобилося їхньому будинку на опалення. Щоб це дізнатися, їм достатньо просто зайти в сервіс «Мапа комерційного обліку» (http://te.pl.ua/gmap.html).

В опалювальний сезон тут розміщується адресна інформація щодо кожного будинку з комерційним приладом обліку теплової енергії: поточні та попередні показники лічильника, загальний обсяг споживання тепла та кількість теплової енергії, витраченої на опалення 1 кв. м площі помешкань.

У міжопалювальний період «Мапа комерційного обліку» показує періоди тимчасового припинення постачання гарячої води через планові ремонтні роботи у тепловому господарстві. Водночас фахівці підприємства працюють над розширенням відомостей, що подаються на «Мапі». На початку нинішнього опалювального сезону тут можна було бачити дані про стан заборгованості мешканців кожного будинку, а невдовзі з’явиться і розділ з теплотехнічними характеристиками багатоповерхівок, мешканцям яких підприємство надає послуги.

Ще один он-лайн сервіс, яким часто послуговуються споживачі послуг «Полтаватеплоенерго», — «Надіслати нам листа» (http://te.pl.ua/on_line/mail.php) . Він дозволяє звернутися до підприємства у стислій формі (не більш як на 500 символів) із запитанням, пропозицією тощо (https://bit.ly/2mHB4z0). Користування ним також не вимагає реєстрації. Звертаємо увагу, що лише правильно і повністю внесені дані (заповнені мають бути всі поля форми) дадуть можливість фахівцям підприємства вивчити предмет звернення і відповісти на нього.

Якщо споживач не ставить собі за мету якимось чином взаємодіяти з підприємством, а лише прагне дізнатися певну інформацію чи знайти відповіді на питання, що його турбують, йому варто звернути увагу на блок новин, розташований у лівій частині головної сторінки сайту. Клікнувши на один із заголовків у переліку, користувач перейде на сторінку з повним текстом обраної публікації.

Найкорисніші для споживачів статті зібрані в більш розлогому вигляді в центральній частині головної сторінки сайтув рубриках «Топ-новина», «Актуально» та «Корисно».

У правій частині головної сторінки сайту «Полтаватеплоенерго» міститься перелік основних засобів комунікації з підприємством. Оскільки споживачі найчастіше звертаються лише до окремих виробничих підрозділів «Полтаватеплоенерго», то на сайті подані міські та мобільні телефони саме цих служб: абонентської, виробничо-диспетчерської, служби контролю за збутом теплової енергії. Також у цьому розділі споживач знайде телефони для передачі показників лічильників, у тому числі й у месенджерах Viber і Telegram, та чат-боти у цих же мобільних додатках.

Тож, шановні споживачі, читайте наш сайт — і знайдете достовірну інформацію щодо діяльності «Полтаватеплоенерго» та інструменти для комунікації з ним. А щоб завжди тримати руку на пульсі новин підприємства, підписуйтесь на нас у соціальних мережах та месенджерах. Їх перелік знайдете в правому верхньому куті головної сторінки сайту.

«Полтаватеплоенерго» — завжди на відстані в один клік!

Прес-служба «Полтаватеплоенерго»

полтаватеплоенерго сайт особистийкабінет кабінетспоживача
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
85 переглядів в грудні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань. Адміністрація сайту попереджає, що коментарі з використанням ненормативної лексики, пропагандою насилля та образою честі та гідності будуть видалятися.

Політика
Співробітники Служби безпеки України зафіксували масові спроби використання спецслужбами РФ відкритого інструментарію соціальних мереж Facebook та Twitter з метою подальшого втручання у виборчі процеси в Україні. Оперативники СБ України встановили, що до реалізації цього механізму залучається ТОВ «Агенство Інтернет Досліджень» (ООО «Агентство Интернет Исследований»), яке, за отриманими від партнерів даними та власною інформацією СБУ, причетне до розвідувал...
Суспільство
Цю історію розповіла полтавка Ліана, яка живе на Яківцях і щодня добирається до роботи на маршрутці №33 (Розсошенці — Дендропарк — Яківці). На фоні шантажу перевізників з вимогою збільшити вартість проїзду в Полтаві вдвічі — до 8 гривень — розповідь видається абсолютною «дичиною» і яскраво характеризує усю суть полтавського бізнесу пасажирських перевезень:        «Як добиратися в пікові години на Яківці, найкраще знають яківчани, яких не здивувати вже ніч...
Новини компаній
Шведсько-українська ІТ-школа Beetroot Academy в Україні 4 роки. Тут викладають практикуючі розробники та дизайнери, серед партнерів – регіональні та міжнародні ІТ-компанії, а навчання проходить у дружній атмосфері. Влітку 2018 року Beetroot Academy підписала договір партнерства зі Швецією. Через три роки за підтримки Швеції в Україні буде вже 20 академій. У лютому у Beetroot Academy починається новий семестр. Що таке Beetroot Academy Засновники школи – шве...
Суспільство
15 грудня у Корпусному парку Полтави відбулася акція «Благодійний забіг з Миколаєм». Участь у забігу для дорослих вартувала 100 гривень, для маленьких балгодійників — 50 гривень. Усі зібрані кошти пішли на поліпшення комфорту онкогематологічного відділення Полтавської міської дитячої клінічної лікарні. Збирали на купівлю крісла-мішка, шафи для одягу, набору LEGO та настільного футболу. Відвідало захід близько 150 полтавців. Бігунів пригощали пиріжками і га...
Культура
Уперше за всі роки полтавці на новорічно-різдвяні свята зможуть розважитися і відпочити на справжньому різдвяному ярмарку, створеному за європейським зразком. Сьогодні у центрі Полтави, на вулиці Соборності вже почали монтаж святкового ярмарку на зразок тих, що працюють у європейських містах. Фотот у мережу виклав депутат Полтавської міської ради Вадим Ямщиков: Нагадаємо, нещодавно питання розміщення Різдвяного ярмарку нового зразка розглянули у Полтавські...
Пригоди
Тіло 46-річного рибалки, мешканця Миргороду, дістали сьогодні рятувальники з-під криги річки Псел, поблизу села Грянчиха, Великобагачанського району. Про наміри порибалити поблизу села та про втрату зв’язку з чоловіком до Великобагачанського відділення поліції повідомили родичі загиблого.На місці події слідчо-оперативна група зафіксувала пролом в льодовій поверхні річки, а поблизу - рибальське знаряддя. Рятувальники діставали тіло за допомогою спеціальног...
Пригоди
14 грудня до Лубенської міської клінічної лікарні госпіталізований 28-річний чоловік з діагнозом травматична ампутація кисті правої руки. 28-річний чоловік - мешканець с.Хитці Лубенського району, він працював у сусідньому селі на консервному заводі ТОВ "Жадана". Травму чоловік отримав на робочому місці: рука потрапила у виробничу дробівку. Наразі чоловік знаходиться у стані середньої тяжкості.
Новини компаній
У Національному університеті біоресурсів і природокористування України 13 грудня були підбиті підсумки освітнього конкурсу «Агро 2019». Інтелектуальне змагання, організоване благодійним фондом Бориса Колеснікова, тривало два місяці і проходило в кілька етапів. У першому турі конкурсу 1 700 студентів з 34 навчальних закладів країни пройшли тестування зі спеціальних предметів, а в другому - презентували перед експертним журі бізнес-плани, актуальні і рентабе...
Суспільство
Дуже часто у поліклініках  нам говорять,  що з реформою медицини виклик сімейного лікаря додому до пацієнта  – це архаїзм, який залишився в минулому і відтепер, аби отримати допомогу, пацієнт має тільки самостійно прибути на прийом. Чи так це ?  Питання ми адресували виконуючій обов*язки міністра охорони здоров*я Уляні Супрун під час брифінгу, що відбувся в рамках її візиту до Полтави.   « Ніхто не відміняв можливості для лікарів прибути на виклик додому д...