«Полтаватеплоенерго» нагадує: офіційний сайт — джерело достовірної інформації про підприємство та можливостей взаємодії з ним

«Полтаватеплоенерго» постійно дбає, щоб його споживачі не тільки безперебійно отримували якісні послуги з теплопостачання, а й були усебічно поінформовані про його діяльність. Для цього цілодобово функціонує офіційний сайт «Полтаватеплоенерго» (http://te.pl.ua/), покликаний допомогти кожному споживачеві знайти всю корисну інформацію щодо роботи підприємства в одному місці і в зручний саме для нього час.

Для «Полтаватеплоенерго» важливо, щоб взаємодія споживачів з ним була легкою та комфортною. А споживачам, в свою чергу, необхідно мати змогу керувати власним особовим рахунком, не виходячи з дому, ставити в он-лайн режимі запитання й отримувати на них компетентні відповіді. Саме ці та багато інших можливостей і відкриває перед користувачами офіційний сайт ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» (http://te.pl.ua/).

На головній сторінці сайту користувач знайде меню, фотогалерею, блок он-лайн сервісів, блок останніх та актуальних новин, топ-новину, підбірку останніх найцікавіших публікацій і перелік основних засобів комунікації. Детальніше про це — далі.

Головне меню відкриває перед користувачем цілий спектр різноманітної інформації. Статистика переглядів сайту свідчить, що найбільшою популярністю користуються пункти меню «Тарифи» і «Контактна інформація».

У розділі «Тарифи» (http://te.pl.ua/tarifi/tarifi-dlya-potreb-naselennya/) можна знайти інформацію про чинні тарифи, якими підприємство послуговується при формуванні рахунків за послуги для кожної категорії споживачів. Тут також зазначена дата набуття чинності цими тарифами, розміщена структура кожного з них і наведено посилання на нормативно-правові акти, що їх затверджують.

Розділ «Контактна інформація» (http://te.pl.ua/kontaktna-nformacya/) містить адреси, номери телефонів і графіки роботи тих служб підприємства, до яких найчастіше звертаються споживачі. Також тут опубліковані графік прийому споживачів начальниками цих служб і графік прийому громадян керівництвом підприємства.

Нижче розташований блок цілодобових он-лайн сервісів, які обов’язково стануть в пригоді відвідувачам сайту.

Популярність сервісу «Особистий кабінет споживача» (http://abon.te.pl.ua/) все більше зростає, адже він відкриває чимало можливостей. На сьогодні представники майже 23 тисяч домогосподарств — активні його користувачі. Він був створений, щоб споживачі «Полтаватеплоенерго» могли самі керувати своїм особовим рахунком (https://bit.ly/2O7YZUv): передавати поточні показники і переглядати попередні, слідкувати за терміном повірки приладів обліку, бачити, який розмір субсидій чи пільг їм надає держава.

Цей сервіс дозволяє проводити он-лайн оплати послуг підприємства за допомогою різних платіжних систем і відслідковувати, коли і скільки споживач сплатив раніше. Також через «Особистий кабінет» його користувачі можуть звернутися до підприємства. Фахівці «Полтаватеплоенерго» отримають це звернення і дадуть на нього кваліфіковану відповідь, яку споживач отримає на електронну адресу, вказану при реєстрації в сервісі. До того ж в «Особистому кабінеті» можна замовити щомісячну доставку рахунка на електронну скриньку і не чекати, поки його паперова версія надійде поштою.

Щомісяця в останню декаду, коли настає час передавати показники індивідуальних приладів обліку, споживачам стає в пригоді сервіс «Передати показники лічильників» (http://te.pl.ua/on_line/send.php). Його перевага в тому, що для користування ним реєстрація не потрібна. Отже, відправляти показники можна з будь-якого пристрою, не переймаючись безпекою своїх персональних даних. Однак варто уважно заповнювати поля форми, щоб уникнути неточностей (https://bit.ly/2S70Avm).

Усе більше полтавців, особливо чиї багатоповерхівки обладнані будинковими лічильниками теплової енергії, постійно цікавиться, скільки тепла в кожному розрахунковому місяці знадобилося їхньому будинку на опалення. Щоб це дізнатися, їм достатньо просто зайти в сервіс «Мапа комерційного обліку» (http://te.pl.ua/gmap.html).

В опалювальний сезон тут розміщується адресна інформація щодо кожного будинку з комерційним приладом обліку теплової енергії: поточні та попередні показники лічильника, загальний обсяг споживання тепла та кількість теплової енергії, витраченої на опалення 1 кв. м площі помешкань.

У міжопалювальний період «Мапа комерційного обліку» показує періоди тимчасового припинення постачання гарячої води через планові ремонтні роботи у тепловому господарстві. Водночас фахівці підприємства працюють над розширенням відомостей, що подаються на «Мапі». На початку нинішнього опалювального сезону тут можна було бачити дані про стан заборгованості мешканців кожного будинку, а невдовзі з’явиться і розділ з теплотехнічними характеристиками багатоповерхівок, мешканцям яких підприємство надає послуги.

Ще один он-лайн сервіс, яким часто послуговуються споживачі послуг «Полтаватеплоенерго», — «Надіслати нам листа» (http://te.pl.ua/on_line/mail.php) . Він дозволяє звернутися до підприємства у стислій формі (не більш як на 500 символів) із запитанням, пропозицією тощо (https://bit.ly/2mHB4z0). Користування ним також не вимагає реєстрації. Звертаємо увагу, що лише правильно і повністю внесені дані (заповнені мають бути всі поля форми) дадуть можливість фахівцям підприємства вивчити предмет звернення і відповісти на нього.

Якщо споживач не ставить собі за мету якимось чином взаємодіяти з підприємством, а лише прагне дізнатися певну інформацію чи знайти відповіді на питання, що його турбують, йому варто звернути увагу на блок новин, розташований у лівій частині головної сторінки сайту. Клікнувши на один із заголовків у переліку, користувач перейде на сторінку з повним текстом обраної публікації.

Найкорисніші для споживачів статті зібрані в більш розлогому вигляді в центральній частині головної сторінки сайтув рубриках «Топ-новина», «Актуально» та «Корисно».

У правій частині головної сторінки сайту «Полтаватеплоенерго» міститься перелік основних засобів комунікації з підприємством. Оскільки споживачі найчастіше звертаються лише до окремих виробничих підрозділів «Полтаватеплоенерго», то на сайті подані міські та мобільні телефони саме цих служб: абонентської, виробничо-диспетчерської, служби контролю за збутом теплової енергії. Також у цьому розділі споживач знайде телефони для передачі показників лічильників, у тому числі й у месенджерах Viber і Telegram, та чат-боти у цих же мобільних додатках.

Тож, шановні споживачі, читайте наш сайт — і знайдете достовірну інформацію щодо діяльності «Полтаватеплоенерго» та інструменти для комунікації з ним. А щоб завжди тримати руку на пульсі новин підприємства, підписуйтесь на нас у соціальних мережах та месенджерах. Їх перелік знайдете в правому верхньому куті головної сторінки сайту.

«Полтаватеплоенерго» — завжди на відстані в один клік!

Прес-служба «Полтаватеплоенерго»

полтаватеплоенерго сайт особистийкабінет кабінетспоживача
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Суспільство
В Україні готова почати роботу служба аеромедичної евакуації, тобто аеромедичні бригади. Про це повідомляє МОЗ. Мова йде про 8 повітряних суден (три з них належать Державній службі з надзвичайних ситуацій і п’ять - Національній гвардії України), які у складних випадках можуть госпіталізувати хворих до закладів охорони здоров’я та провести реанімаційні заходи на території України. Раніше ми писали Коронавірус в Україні та світі: найважливіше за 6 квітня Баж...
Пригоди
5-го квітня близько 21:00 на вулиці Соборності патрульні за порушення правил зупинили автомобіль Chevrolet. Водій авто погодився пройти огляд на стан сп’яніння. І продемонстрував «результат» у 2,03 проміле, що у 10 разів перевищує допустиму норму. На водія склали постанову за частиною 4 статті 126 КУпАП «Керування автомобілем, будучи позбавленим такого права», а також протоколи за частиною 1 статті 130 КУпАП «Керування у стані сп’яніння». Про це повідомляю...
Суспільство
Українські бізнесмени долучилися до соціальної кампанії МОЗ #ПідтримуюЛікарів та запустили платформу, де кожен може допомогти українським медикам, які заразилися при виконанні своїх обов'язків коронавірусною інфекцією. За перші 5 днів існування проекту вдалося зібрати вже 5 млн. гривень. Про це повідомляє МОЗ. Для отримання допомоги необхідно залишити заявку на сайті helpdoctors.com.ua, підтвердити статус медичного працівника та діагноз COVID-19. Зараз укр...
Суспільство
Полтавська міська рада оприлюднила перелік адрес та житлових будинків, де буде проведено дезінфекцію приміщень 7 квітня. Перелік житлових будинків дільниці №1: б-р Боровиковського,7 — 2 під’їзди б-р Боровиковського,9 — 3 під’їзди б-р Боровиковського,16 — 5 під’їздів вул. В. Тирнівська,30 — 2 під’їзди вул. В. Тирнівська,32 — 2 під’їзди вул. В. Тирнівська,34 — 2 під’їзди вул.І.Мазепи,26 — 8 під’їздів вул.І.Мазепи,26-а — 4 під’їзди вул.23 Вересня,9 — 4 під’їз...
Суспільство
Маленькому Богданчику Археменко – 1 рік та 9 місяців. У два місяці хлопчику поставили діагноз «вроджена вада серця». Батькам дали направлення до лікарні Амосова, де діагноз підтвердили. Лікарі сказали, що дитину може врятувати лише операція на серці. Спочатку батькам сказали, що операція буде безкоштовною. Проте потім з’ясувалось, що порятунок життя дитини коштуватиме 100 000 гривень. У родини немає таких коштів: мама перебуває у декреті, батько не може п...
Суспільство
За указом Президента Володимира Зеленського бригада українських медиків вирушила до Італії для допомоги в боротьбі з пандемією COVID-19 та обміну досвідом. Від Полтави до Італії полетів Дмитро Шкурупій – завідувач кафедри анестезіології та інтенсивної терапії УМСА, доктор медичних наук, професор. Про це йдеться у телеграм каналі очільника Полтавської ОДА Олега Синєгубова. «Наш полтавський анестезіолог добровільно відправився до Італії, щоб у першу чергу от...
Суспільство
Прийняті постановою №211 нові норми обмежувальних заходів викликали в українців безліч запитань. Тому у Департаменті комунікацій Секретаріату Кабінету Міністрів України надають роз’яснення щодо найбільш поширених запитань. Чому запровадили правило носити з собою документи, що посвідчують особу? Наявність у людини документів дозволить перевірити, чи не мусить вона бути на самоізоляції, або в обсервації. А також це дасть можливість органам правопорядку засто...
Суспільство
На Полтавщині вже встановлені 19 контрольно-пропускних пунктів. На них працюють поліцейські та медики, персонал дистанційно вимірює температуру. Про це йдеться у телеграм каналі очільника Полтавської ОДА Олега Синєгубова. Якщо є температура й симптоми ГРВІ, у людини беруть дані й відправляють на самоізоляцію під нагляд сімейного лікаря, також за потреби можуть викликати мобільну групу. У яких районах встановлені КПП: Кременчуцький, Гадяцький – по 3; Пиряти...
Суспільство
Сьогодні відбувся брифінг голови Полтавської ОДА Олега Синєгубова про ситуацію з коронавірусом у Полтавській області. Очільник області нагадав, що станом на 6 квітня в Україні 1319 лабораторно підтверджених випадків COVID-19, з них 38 летальних, 28 пацієнтів одужало. За добу було зафіксовано 68 нових випадків. Загалом по області станом на 6 квітня – вже 11 підтверджених випадків захворювання на коронавірус: Кременчук – 5, Горішні Плавні – 4 (нові випадки:...