• Головна
  • CRM-система для інтернет-магазину
Новини компаній
10:23, 1 вересня 2018 р.

CRM-система для інтернет-магазину

Новини компаній

Якщо ви щойно відкрили інтернет-магазин і нових клієнтів у вас декілька на день, то контактну інформацію про них можна записувати у звичайний зошит.

Коли же кількість клієнтів починає збільшуватися виникає плутанина, яка призводить до того, що ви втрачаєте час і клієнтів. Чому так відбувається?

Ось декілька причин, насамперед важко впоратися з не систематизованою інформацією про клієнтів. Можна легко забути передзвонити чи відправити товар. Якість обслуговування погіршується що може призвести до втрати клієнтів.

Ви витрачаєте багато часу на відстеження та обробку замовлення, і не можете перевірити ефективність роботи ваших співробітників.

Якщо вам це знайомо і ви бажаєте змінити ситуацію?

Рішення є – CRM-система для інтернет-торгівлі, яка виконує ряд функцій.

1.Найголовніша функціяCRM-системи для інтернет-магазину, це можливість створити єдину базу даних клієнтів,доступ до якої миттєво надасть менеджеру всю інформацію про покупця.

2.Дозволяє налаштувати порядок обробки замовлень, розподілити їх середменеджерів, ставити завдання й отримувати повідомлення від клієнтів.

3.Клієнтам автоматично відправляються персоналізовані email-листи, система сегментує клієнтів за різними показниками.

4.Відстежує інтереси покупців,зберігає та аналізує всю історію дзвінків, зустрічей та переписки з клієнтами.

5.CRM дозволяє контролювати ваш бізнес, веде моніторинг ключових показників ефективності, визначає найефективніші рекламні джерела.

6.Допомагає збільшити прибуток компанії, за рахунок наступних функцій, а саме сегментації клієнтської бази, виявлення причин відмови від замовлення та етапи на яких це відбулося, використання програм лояльності та персональних рекомендацій.

Все це можна реалізувати за допомогою EspoCRM. А додаткове розширення BPM (управління бізнес-процесами)дасть змогу змоделювати та автоматизувати бізнес процеси компанії.CRM-система допоможе автоматизувати рутині задачі, зменшити витрати, зекономити час при роботі з клієнтами.

Але варто пам’ятати, що CRM-система – цеконцепція ведення бізнесу. Це не чарівна паличка, яка зробить за вас усю роботу, безсумнівно, вона позитивно вплине на діяльність вашої компанії, але без активної роботи менеджерів не обійтись.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...