• Головна
  • Досить чекати «безплатного автобуса» і лаятися у черзі! Користуйся вдома сервісом «Особистий кабінет», каже «Полтаватеплоенерго»!
14:14, 9 серпня 2018 р.
Надійне джерело

Досить чекати «безплатного автобуса» і лаятися у черзі! Користуйся вдома сервісом «Особистий кабінет», каже «Полтаватеплоенерго»!

Досить чекати «безплатного автобуса» і лаятися у черзі! Користуйся вдома сервісом «Особистий кабінет», каже «Полтаватеплоенерго»!

У «Полтаватеплоенерго» втомилися від  матюків в коридорі і створили для вас інтернет-сервіс

В «Особистому кабінеті споживача» (http://abon.te.pl.ua/), що на сайті «Полтаватеплоенерго», можна слідкувати за станом поточного рахунку, дізнатися про кількість зареєстрованих осіб та розмір опалювальної площі. Також тут є змога оплачувати рахунок та замовити його надходження на електронну скриньку.

Вкладка «Поточний рахунок» (http://abon.te.pl.ua/potochni-rakhunki)

Тут споживач побачить, скільки коштів і за який період він сплатив та скільки ще має сплатити. На підвкладці «Прилади обліку» можна проконтролювати, але не вносити показники приладів обліку теплопостачання та гарячої води.Показники там зазначені як попередні, так і поточні.

Вкладка «Оплати» (http://abon.te.pl.ua/oplati-subsidiji)

На ній зазначені дати платежів, назва банку, через який проводилася оплата, а також сума платежу. Натиснувши на підвкладку «Субсидії», можна побачити, яка сума субсидії і за який період вона нараховувалася споживачу.

Вкладка «Взаєморозрахунки» (http://abon.te.pl.ua/vzaemorozrakhunki)

Використовуючи її, споживач може дізнатися суму боргу чи переплати за централізоване опалення і постачання гарячої води на початок і кінець кожного розрахункового періоду, суми нарахувань і проведених оплат, розміри субсидії та/або компенсації.

Вкладка «Особовий рахунок» (http://abon.te.pl.ua/osobovij-rakhunok)

На ній споживач зазначає персональні дані: номери рахунку та договору, прізвище, ім’я, по батькові, адресу. Також тут міститься інформація про опалювальну площу та кількість мешканців.

Натиснувши підвкладку «Пільги», користувач дізнається про наявність і розмір пільг на постачання послуг «Полтаватеплоенерго».

Вкладка «Прилади обліку» (http://abon.te.pl.ua/priladi-obliku)

Натиснувши її, можна дізнатися про поточні показники, а також про стан і вид приладу обліку. Саме цю вкладку слід використовувати споживачам, щоб передати показники лічильників.

Вкладка «Редагувати профіль» (http://abon.te.pl.ua/redaguvati-profil)

За її допомогоюспоживач може змінювати дані про свій обліковий запис: пароль від особистого кабінету, електронну адресу та номер мобільного телефону. Також можна замовити доставку рахунка на електронну пошту чи відмовитися від традиційної доставки паперових рахунків.

Вкладка «Інструкція користувача» (http://abon.te.pl.ua/instruktsiya)

Вона містить докладну інформацію про «Особистий кабінет споживача» від «Полтаватеплоенерго». А саме тутдетальніше описуються функції вкладок «Поточний рахунок», «Оплати», «Взаєморозрахунки», «Особовий рахунок», «Прилади обліку» тощо.

Вкладка «Контакти» (http://abon.te.pl.ua/kontakti)

На ній міститься інформація стосовно адреси і телефонів абонентської служби «Полтаватеплоенерго» та графік її роботи.

Також можна скористатися послугою електронної консультації. Для цього потрібно ввести своє ПІБ, електронну адресу, сформулювати запитання та надіслати його.

Досить чекати «безплатного автобуса» і лаятися у черзі! Користуйся вдома сервісом «Особистий кабінет», каже «Полтаватеплоенерго»!, фото-1
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#полтаватеплоенерго #особистийкабінет #інтернет-сервіс #онлайн-кабінет #кабінетвінтернеті #інтернет #кабінетспоживача
Оголошення
live comments feed...