• Головна
  • Відрізок траси Київ – Харків досі належить місту, а полтавська міськрада поставила себе вище Кабміну – депутат
17:53, 18 липня 2018 р.
Надійне джерело

Відрізок траси Київ – Харків досі належить місту, а полтавська міськрада поставила себе вище Кабміну – депутат

Депутат від «Самопомочі» Дмитро Сенчакович твердить, що рішення полтавської міської ради від 16 лютого 2018 року та 29 листопада 2016 року є незаконними і не мають жодних  правових наслідків. Нагадаємо, саме на ці рішення посилається мер Полтави Олександр Мамай, пояснюючи, чому досі у такому аварійному стані знаходиться ділянка траси Київ – Харків, яка проходить через місто і суміщається з вулицями Київське шосе і Харківське шосе. За словами міського голови, влада Полтави не відповідає за ремонт цієї дороги, оскільки передала її у власність держави рішенням сесії.

Відрізок траси Київ – Харків досі належить місту, а полтавська міськрада поставила себе вище Кабміну  – депутат, фото-1

           –  Процедурно це неправильне рішення, а, отже, не має ніякої юридичної сили, бо порушує статті 2 і 5 Закону України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», – прокоментував нам телефоном Дмитро Сенчакович. – За законом, такі об’єкти комунальної власності можуть перейти на баланс держави лише після відповідної постанови Кабінету Міністрів. А такої постанови, звісно, ніколи не було. Тобто, рішення ухвалено в обхід Кабміну, не враховуючи волі самого органу, на баланс якого передається майно.

Служба автомобільних доріг України також підтверджує слова депутата: «Підставою для прийняття на баланс вулиць Київське та Харківське шосе, які суміщаються з міжнародною автодорогою державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський, слугує Постанова Кабінету Міністрів України. На сьогодні вона не прийнята. На даний час ця ділянка автодороги М-03 км 336+873-км 340+961 не знаходиться на балансі Служби автомобільних доріг у Полтавській області»

Але віддамо належне словами мера про високу вартість капітального ремонту цієї ділянки траси, адже він повинен відповідати дещо іншим вимогам і витримувати величезне щоденне навантаження багатотонних фур.

Що робити у цьому глухому куті? Дмитро Сенчакович дає меру Полтави кілька порад: 

            –  Треба відмінити попередні рішення міської ради, провести ямковий ремонт траси, щоб хоча б якось зменшити її аварійність. На це є гроші, до того ж до мене звернулися мешканці вулиці Луценка, які зібрали підписи про прохання не проводити у них капітальний ремонт вулиці і не втрачати на це кошти бюджету. Після цього необхідно прийняти рішення про проведення капітального ремонту цієї ділянки за рахунок співфінансування з державного, обласного і міського бюджетів. Всі ці пропозиції викладені у моєму проекті рішення для чергової сесії міськради, яке відбудеться 20 липня. Але, на жаль, скоріш за все, воно не потрапить на розгляд депутатів цієї сесії через її необґрунтовану терміновість.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#траса #дороги #ремонт #М-03 #київ-харків #укравтодор #облавтодор #мамай #самопоміч #сенчакович
Оголошення
live comments feed...