
13:03, 24 жовтня 2017 р.
В Україні набув чинності закон "Про освіту"
Дванадцятирічна школа з профільним навчанням у старших класах, інклюзивна освіта та відкриття опорних шкіл – такі особливості Нової української школи. Цьогоріч проект діє на пілотному рівні, а у 2018 відбудеться набір до першого класу Нової школи.
Відтепер навчання учнів українських шкіл стане на рік довшим і матиме спеціалізований напрям. Новий закон передбачає компетентісний підхід до здобування знань, спрямований на досягнення результатів. Іншими словами – дитина повинна розвивати ті якості, до яких вона схильна.
Олена Мамай, вчитель української мови і літератури ЗОШ №19
- Треба, щоб людина знала поглиблено свою галузь, ту, якій вона присвятить своє життя. Щоб могла орієнтуватися, щоб була громадянином, щоб була громадянином не тільки своєї країни, а громадянином світу.
Вчитель, обіцяє Закон «Про освіту», буде вільним у виборі книг та методик. А профільне навчання дасть змогу продовжити професійний розвиток.
Олена Мамай, вчитель української мови і літератури ЗОШ №19
- Я на 100% вірю, і впевнена, і знаю, що вчителі докладають всіх зусиль, щоб це сталося. Щоб були ці знання, ми віддаємо ці знання. Ви ж знаєте, що не все залежить від нас.
Інклюзивна освіта – у всіх школах. Щоб допомогти таким дітям у навчанні – вводиться нова посада – асистент вчителя.
За словами директора Департаменту освіти і науки Олени Харченко, інклюзія – одна зі складових освітнього процесу. Будь-яка дитина, яка не має протипоказань і психолого-медико-педагогічних консультацій, має право навчатися в загальноосвітній школі, але для цього потрібні спеціальні умови.
Олена Харченко, директор Департаменту освіти і науки Полтавської ОДА
- На сьогоднішній день Полтавщина посідає 3 місце з організації інклюзивної освіти в рейтингу Всеукраїнському, тобто, на сьогодні ми вже працюємо по цьому напрямку, і сподіваюся, що й надалі ця робота буде продовжена, і кожна дитина, яка має особливі освітні проблеми, матиме змогу навчатися в загальноосвітній школі.
У Полтаві уже є школи, які спеціалізуються на напрямку інклюзивної освіти.
Катерина Манько, директор ЗОШ №19
- Наша школа працює над цією проблемою із 2011 року. Спільно з органами місцевої влади нам вдалося зробити чимало для того, щоб дітям таким в школі почувалося комфортно: і підходи обладнані, і створена релаксаційна кімната, кімната відпочинку, введено 4 ставки асистента вчителя.
На сьогоднішній день у 19-ій школі навчається 13 дітей із різними фізичними, психічними та інтелектуальними порушеннями. Вони ходять у різні класи: від першого до дев'ятого.
Катерина Манько, директор ЗОШ №19
- В школі повинне бути місце кожному, незалежно від того, з особливими вона освітніми потребами, чи без особливих освітніх потреб. Щоб вони знаходили себе, реалізувалися як особистість.
Директор Департаменту освіти і науки Олена Харченко певна: відкриття опорних шкіл – крок у майбутнє. Вони матимуть сучасну матеріально-технічну і навчально-методичну базу та забезпечать належний рівень профільної освіти.
Олена Харченко, директор Департаменту освіти і науки Полтавської ОДА
- І, звичайно, щоб модернізувати всю систему освіти, одного року чи одного дня замало. Треба, щоб якийсь певний шлях пройшов. Але є прекрасні приклади тієї самої фінської освіти. І я думаю, ми будемо їх використовувати у подальшому при організації освітньої галузі.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
19:36, 22 квітня
19:36, 22 квітня
19:36, 22 квітня
19:36, 22 квітня
10:42, 14 квітня
live comments feed...