Кременчуцькі машиністи можуть поплатися за "італійський страйк"

Черговий протест відбувається на підтримку безстрокової акції пікетування Вільної профспілки залізничників України, яка  триває під стінами “Укрзалізниці”.

Голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун зустрівся з колективом філії «Південна залізниця», а прес-служба ПАТ «Укрзалізниця» розповсюдила прес-реліз щодо подій у локомотивному депо "Кременчук":

«Проблеми локомотивного депо Кременчук притаманні багатьом депо галузі, але це не спонукає інших до радикальних дій. Оскільки залізничники усвідомлюють соціальну відповідальність перед суспільством і попри технічні складнощі  несуть тягар транспортного забезпечення: здійснюють перевезення  вантажів, а також бездоганно виконують роботу з пасажирських перевезень, забезпечують технічне обслуговування інфраструктури, яка нараховує сотні тисяч об’єктів. У складних умах зо дня в день вершать працю колійники, енергетики — усі складові ланки залізниці. І попри непрості умови ніхто не опускає руки, не вдається до крайнощів, як це чинять працівники вільної профспілки локомотивного депо Кременчук. Бо завжди існували проблеми, навіть за найсприятливіших умов економічного стану у державі. Отже, проблеми вирішують справою, а не страйком. Усім  відомо, що бездіяльність не дає ніяких результатів, окрім погіршення. То, чи слід на сьогоднішній час опускати руки? Варто зазначити, що підстави для оптимізму є. Нехай вони не так миттєво вирішать проблеми, але заплановані наміри щодо покращення ситуації в цілому.  

Залізниця – це єдиний ланцюг, в якому пліч-о-опліч працюють колійники, зв’язківці, енергетики, будівельники, тощо. І вихід з ладу однієї ланки цього  ланцюга неодмінно позначиться на діяльності всього механізму.

Голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун під час зустрічі з колективом філії «Південна залізниця» констатував той факт, що період стагнації залишився позаду, тобто, в 2016 р. і наразі галузь працює з непоганими показниками. Це стало  точкою відліку для реалізації «Стратегічної програми розвитку галузі на період з 2017 по 2021рр.»,  якою передбачено не лише зростання зарплати за показниками якої «Укрзалізниця» має увійти в десятку  галузей, де працівники отримують високу зарплату. Окрім того, упродовж вказаного періоду ПАТ «Укрзалізниця» запланувала придбати  400 пасажирських вагонів, 11 млрд інвестувати  – на придбання електропоїздів, 3,5 млрд. —  дизель-поїздів та понад 10 млрд —  у модернізацію та ремонт наявного рухомого складу.  Передбачається, що за п’ять років ПАТ « Укрзалізниця» придбає  200 нових локомотивів, а також виконає в необхідному обсязі модернізацію існуючих.

 Загалом, інвестиції в тяговий рухомий склад становитимуть понад 40 млрд грн, з них 30 млрд. грн. — на придбання нових локомотивів та 9,5 млрд. грн..– на модернізацію та ремонт діючих. Зрозуміло, що все це не може здійснитися воднораз. Потрібен час,  також  порозуміння  та злагоджена праця усіх ланок виробництва. Тільки таким шляхом можна  подолати існуючі проблеми та негаразди, які ніхто не приховує, вони усі відомі. Тож замість того, щоб скаржитися, варто сьогодні об’єднатися і працювати на спільний результат.

Страйк – останнє діло і до нього вдаються песимісти. За непростих економічних умов слід бути згуртованим та цілеспрямованими. Через те, крайнощі у вигляді страйку проблему не вирішують, а навпаки — загострюють. Такі методи ніколи не  були притаманні залізничникам.

Ми — завжди відкриті до конструктивних діалогів, пропозицій, ми готові діяти, але не складати руки.

В умовах реформування галузі, наприкінці минулого року економічні показники засвідчили, що залізнична галузь здолала непростий період, перейшла рубікон і стає на колії оновлення.  На протязі 2016- 2017 року зарплата залізничників зросла на 50%. Галузевим планом капітальних інвестицій на найближчі п’ять років передбачено 40 млрд грн., з яких 30 млрд грн. буде затрачено на придбання локомотивів, у т.ч. і 120 вантажних електровозів та 9,5 млрд грн. на модернізацію та ремонт існуючих одиниць тяги. Це непроста робота не одного дня. Але такий крок був сприйнятий незрозуміло з боку вільних профспілок. Залізниця –це злагоджений колектив, який потребує взаємодії та несе велику соціальну відповідальність перед суспільством. Наразі, філія «Південна залізниця» працює в штатному режимі, виконує нагальні завдання, поставлені Укрзалізницею. Виробничі питання, які виникають в нашій повсякденній роботі, вирішуються усіма депо своєчасно. Але чомусь вільні профспілки локомотивного депо Кременчук, порушуючи внутрішній розпорядок, не дають втілювати завдання філії в життя і працювати злагоджено як єдиний організм, і що –закономірно - це вилилося з їх боку в несанкціонований мітинг під назвою «італійський страйк».

Нагадаємо, сьогодні о 5.00 ранку Вільна профспілка машиністів локомотивного депо «Кременчук» разом із машиністами у локомотивному депо розпочали так званий італійський страйк. Протест відбувається на підтримку безстрокової акції пікетування Вільної профспілки залізничників України, яка до цього часу триває під стінами адмінбудівлі «Укрзалізниці».

Голова Полтавської ОДА Валерій Головко на своїй сторінці у соцмережі прокоментував дану ситуацію та заявив: намагання блокувати залізничні колії каратимуться у рамках закону й максимально жорстко.

"Жодні вантажі, які мають походження з Російської Федерації, не проходять по коліям Полтавщини. Наша залізнична дорога є стратегічно важливою для оборони держави. Тому будь-які намагання втрутитись в її роботу несуть загрозу для області та є посяганням на територіальну цілісність України”, – йдеться у його дописі.

страйк італійський
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
59 переглядів у жовтні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань

Спорт
20-го жовтня 400 працівників поліції та військових Національної гвардії патрулюватимуть стадіон імені Бутовського та загалом місто Полтава. Причиною такої підвищеної готовності є футбольний матч між полтавською «Ворсклою» та київським «Динамо», який відбудеться завтра о 17:00. Головне завдання поліцейських, аби під час футбольного матчу уболівальники, глядачі та гості міста почували себе у безпеці.  Про це повідомляє офіційний сайт поліції Полтавщини. Нага...
Пригоди
Надзвичайна подія сталася 18-го жовтня у Новосанжарському районі. 33-річний працівник територіального центру соціального обслуговування обпилював дерева бензопилою. І під час виконання робіт із необережності зачепив бензопилою власну ногу. Чоловіка із рваною раною правої ноги госпіталізували до Новосанжарської ЦРЛ. Стан постраждалого – середньої тяжкості. Про це повідомляє управління з питань цивільного захисту населення. Нагадаємо, раніше на Полтавщині по...
Суспільство
Рішення чергової сесії Полтавської міської ради від 19 жовтня скасовує рішення виконавчого комітету міськради «Про надання адрес» від 22 серпня 2018 року. Тоді сесія затвердила надання адрес спорудам, які по суті є МАФами, але відтепер мали статус капітальної будівлі. До цього числа увійшли і скандальні будівлі «Космолоту» на зупинці Героїв Чорнобильців та новозбудовані магазини навпроти універсаму «Полтава» на вулиці 23 Вересня. Ось список будівель, з яки...
Суспільство
Відтепер адміністраціям полтавських шкіл і садочків заборонено збирати гроші з батьків на ремонти, канцтовари чи інші господарські потреби. Таке рішення депутати Полтавської міської ради затвердили на черговій сесії 19 жовтня.  За словами доповідачів з цього питання Андрія Матковського і Юрія Бойка, усі потреби дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів повністю покривають видатки з міського бюджету - це і капітальні ремонти, і заміна вікон, дверей,...
Суспільство
Депутати Полтавської міської ради на черговій сесїї схвалили історичне рішення про передачу у державну власність Петровського полтавського кадетького корпусу.  Сумна історія Кадетського корпусу триває вже десятиліття, весь цей час ані міська влада, ані приватні інвестори не хотіли укладати гроші у реставрацію будівлі. Відсьогодні Кадетський корпус переходить у підпорядкування Судової адміністрації України. Вона має до 2020 року повністю відреставрувати зан...
Політика
У Шишаках триває сесія обласної ради. У залі засідань присутні 72 депутати. На початку голосують за порядок денний. У нього вносять десяток питань, які стосуються погодження розвідки родовищ газу. Також на засідання приїздить Дмитро Гнап - колишній журналіст, а зараз кандидат у Президенти України. Раніше він приїздив до Полтави і безуспішно намагався знайти голову облради Олександра Біленького. У порядок також намагаються внести запит депутата від Радикаль...
Суспільство
Активно голосувати за проекти "бюджету участі" закликають полтавців у Полтавській міській раді. Для цього навіть розробили спеціальні агітаційні плакати.  Голосування за проекти "бюджету участі" можна пронолосувати онлайн на сайті Полтавської міської ради.
Політика
У Полтаві о 10:00 розпочнеться сесія міської ради. Депутати розглянуть у тому числі і кілька скандальних питань, які стосуються присвоєння адрес МАФам та самовільних забудов. У Шишаках о 10:00 розпочнуть чергову сесію обласної ради. Під час засідання депутати розглянуть кілька звернень з питань погодження на розробку нафтових та газових родовищ. При цьому запити на дозволи подали фірми, створені лише рік тому, які мають статутний фонд у кілька десятків тис...
Суспільство
За підтримки німецької урядової компанії «Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH» у місті, зусиллями проектного офісу GIZ у місті Полтава та комунальної організації «Інститут розвитку міста, реалізується проект «Інтегрований розвиток міст в Україні». У складі підготовленої «Концепції інтегрованого розвитку міста Полтава» сформовано ряд інвестиційно привабливих проектів. З початку 2018 року на робочих зустрічах з працівниками стр...