• Головна
  • Полтавців навчали жити без російських соцмереж
14:19, 25 травня 2017 р.

Полтавців навчали жити без російських соцмереж

Полтавців навчали жити без російських соцмереж

У Полтавському "Grass Coworking" пройшов тренінг про роботу з Facebook під назвою «Як жити без VK».

 Цей проект — ініціатива PR-агентства Yoda Consult.

Після підписання Президентом України указу про блокування російських соціальних мереж «Вконтакті» та «Однокласники» перед багатьма користувачами постало питання: як використовувати можливості інших онлайн-ресурсів?

Тому «йодівці» вирішили розповісти про механіки та стратегію просування проектів у Facebook.

На захід зібралася неоднорідна аудиторія: громадські активісти, бізнесмени, представники політичних партій та держструктур, SMM-ники, журналісти.

Кожен з них мав одну мету: зрозуміти як ефективно працювати у найбільшій соцмережі світу.

Сам захід був поділений на дві частини.

Під час першої спікер Денис Старостін розповідав про переваги Facebook, алгоритми його роботи, вимоги до контенту, необхідність слідкувати за трендами.

Велику частину свого виступу він присвятив особистому просуванню і порадам:

​ Розповідати історії;

​ Ділитися досвідом;

​ Думати про гарні фото;

​ Писати так, як спілкуєтеся у житті;

​ Не писати про те, що не розумієте;

​ Мати свою думку.

Якщо Старостін розповідав більше про роботу з особистою сторінкою у Facebook, то друга половина тренінгу була присвячена публічним сторінкам різних організацій: громадських, комерційних, політичних.

Спікер Роман Повзик розповідав як він працює над стратегією будь-якого нового проекту, про що варто думати у першу чергу і які сервіси для цього можна застосувати.

З того, що радили для ефективної роботи у Facebook:

​ Зрозуміти, хто ваша цільова аудиторія і що їй цікаво;

​ Розробити рубрики, які міститимуть цікавий для аудиторії контент;

​ Мати контент-план, який допоможе систематизувати роботу над проектом;

​ Використовувати рекламу, експериментувати з нею і правильно таргетувати її на нову аудиторію;

​ Аналізувати статистику і вносити корективи у контент-план та загальну роботу над проектом.

Опісля заходу учасники тренінгу задавали спікерам питання. Вони стосувалися кращого часу для постингу, різниці у ефективності між різними соціальними мережами, можливостями боротьби зі спам-сповіщеннями.

Крім того, представники Yoda Consult запропонували невеличку консультацію про проекту кожного з учасників. Для цього потрібно буде надіслати Старостіну чи Повзику не менше 20 помилок у роботі своєї спільноти.

Спікери зазначають, що це не остання подібна лекція і хочуть зробити такі заходи системними, адже у Полтаві є попит на якісну комунікацію.

Юлія Гончаренко

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#блокування #навчання #соцмережі
Оголошення
live comments feed...