Радник голови Укравтодору Олександр Кава розповів про міст через Дніпро, об’їздну у Полтаві та передачу шляхів громадам Полтавщини

Голова Служби автодоріг Полтавщини Володимир Трояновський зустрівся з радником керівника Укравтодору, екс-заступником міністра інфраструктури Олександром Кавою. Обговорили актуальні питання розвитку дорожньої галузі області. Зокрема, де зводити міст у Кременчуцькому районі та чи готова Полтавщина до утримання регіональних доріг.

Відразу після зустрічі Олександр Кава поділився своїми думками щодо ключових аспектів розвитку та реформування транспортної інфраструктури Полтавської області.

– Пане Олександре, Укравтодор планує побудувати новий міст у Кременчуцькому районі. Проте, серед тамтешніх мешканців точиться дискусія, де саме треба звести споруду: у місті Кременчук чи за його межами?

– Я добре розумію проблему жителів Кременчука, бо місто розділене Дніпром на дві половини. Відповідно, це створює багато незручностей. Але питання не тільки у складності переїзду через Крюківський міст, який давно потребує ремонту, а й у тому, що через Кременчук йде чимало транзитного транспорту. Бо містом проходить міжнародна траса М-22/Е584 Полтава – Олександрія, а також національна автодорога Н-08 Бориспіль – Запоріжжя.

За оцінками Держагентства автомобільних доріг України, щодня через Кременчук проїжджає близько 10 тисяч транзитних авто, які заходять сюди тільки для того, щоб перетнути Дніпро. А так як переправа знаходиться в центрі міста, весь потік їде головними вулицями, створюючи незручності та серйозно забруднюючи повітря у Кременчуці.

Адже місто – індустріальний гігант, де знаходиться чимало великих компаній. І транзитний транспорт створює великі перешкоди для його нормальної життєдіяльності. Виходячи з цього, Укравтодор зацікавлений відтягнути потік з міста, щоб всі транзитні авто об’їжджали його і не створювали незручностей для мешканців та не забруднювали навколишнє середовище.

Місце для будівництва моста наші фахівці знайшли в кількох кілометрах від Кременчука. Там Дніпро не тільки має одне з найвужчих у районі місць (близько 600 м), але й обидва береги укріплені гранітною основою. За таких умов, це буде найдешевший варіант з можливих. Крім того, розташування мосту східніше Кременчука створить умови для розвитку міста на саме у східному напрямку.

Також у проекті буде передбачена можливість у перспективі побудувати наземне метро чи швидкісний трамвай, що забезпечить рейкове сполучення між лівим і правим берегами Кременчука.

– А що ж робити з багатостраждальним Крюківським мостом?

– Почнемо з того, що споруда знаходиться на балансі Укрзалізниці. Це конструкція, яку розширити неможливо, але утримувати у гідному стані необхідно. Треба, щоб керівництво Кременчука та Укрзалізниці скоординували зусилля для забезпечення нормального функціонування мосту.

– Як ви оцінюєте думку, яка поширюється серед частини мешканців Кременчука, що будівництво мосту ближче до Горішніх Плавнів лобіює відомий місцевий народний депутат?

– Це все нісенітниці! Укравтодор, розглядаючи варіанти, шукає оптимальне рішення і для країни, і для мешканців міста. Ми не хочемо, щоб жителі Кременчука дихали вихлопними газами. Якщо ж міст зводити у місті, то 10 тисяч транзитних машин щоденно забруднюватимуть повітря і створюватимуть незручності для мешканців промислового центру.

– А як справи з об’їзною дорогою у Полтаві? Зокрема, які роботи заплановані на цей рік?

– Першу частину проекту почнемо реалізовувати цього року. Вона стосується з’єднання трас М-03/Е40 Київ – Харків – Довжанський та М-22/Е584 Полтава – Олександрія. Крім того, працюємо над проектом реконструкції ділянки М-03 в межах міста. Це дозволить оптимізувати витрати на реконструкцію та забезпечити швидкісний проїзд. Цілком реально, що наступного року і цей проект почне втілюватись у життя.

– Міністр інфраструктури Володимир Омелян розповів про децентралізацію дорожнього господарства, що має розпочатись восени 2017 року. Є думка, що місцеві громади не готові до цього. Як переконати владу на місцях?

– Дороги передаватимуться не безпосередньо місцевим громадам, а на рівень облдержадміністрацій. Приємно, що з більшістю голів областей є повне взаєморозуміння. Адже регіони отримають не тільки дороги, а й кошти на їх утримання. Крім того, на рівні області простіше розставляти пріоритети, розуміти потреби місцевих мешканців і, відповідно, планувати роботи з ремонту доріг.

– А які ще області в лідерах з оптимізації мережі?

– Львівщина, Тернопільщина. Полтавська область також лідирує за рівнем участі ОДА у співфінансуванні дорожнього фонду. Приємно, що ми співпрацюємо так тісно. Це дає надію, що дороги на Полтавщині будуть одними з найкращих в Україні.

Приємно і те, що ваша область, поряд з Київською, буде реалізовувати пілотний проект з підвищення безпеки на пішохідних переходах. Впевнений, що завдяки програмі, яка передбачає оптимізацію розташування знаків, встановлення світлофорів, додаткового освітлення ми зможемо істотно скоротити аварійність на дорогах.

– Чи потрібні вагові комплекси в областях? Наскільки це убезпечить регіональні дороги від перевантаження?

– Вони дуже необхідні, адже перевантаження фур – суттєва проблема українських доріг. Були випадки, коли перевізники втричі перебільшували норми завантаження транспортних засобів. Жодна дорога такого не витримає. Тому, поряд зі встановленням таких комплексів, плануємо збільшити й штрафи за перевантаження вантажівок.

Прес-служба Служби автомобільних доріг у Полтавській області

ПолтавА дорога автодор
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
142 перегляди в січні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань. Адміністрація сайту попереджає, що коментарі з використанням ненормативної лексики, пропагандою насилля та образою честі та гідності будуть видалятися.

Суспільство
Результати роботи державних виконавців Полтавщини за минулий рік озвучили начальник Головного територіального управління юстиції у Полтавській області Олег Тимченко та заступник начальника Головного територіального управління юстиції з питань державної виконавчої служби - начальник Управління державної виконавчої служби Віталій Коноз на прес-конференції в ОКІА «Новини Полтавщини». Як повідомив Віталій Коноз, протягом 2018 року примусовому виконанню підляга...
Суспільство
Відповідна петиція опублікована на сайті електронних петицій Офіційного інтернет-представництва Президента, передає агенція УНН. “Рівень реклами в містах України давно перевищив усі межі комфортного сприйняття. Але якщо занадто нав’язлива реклама на вулиці лише створює неприємне враження і відштовхує від рекламованого бренду, то реклама на громадському транспорті ще й дуже заважає пасажирам. Сьогодні в громадському транспорті в Україні (автобуси, тролейбу...
Суспільство
Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація № 2» нагадує про небезпеку падіння бурульок та снігових мас з дахів будинків та просить мешканців і гостей міста бути обережними. Пам’ятайте, що недотримання елементарних правил безпеки в період утворення та танення бурульок, снігових мас і ожеледиці може привести не тільки до травмування, але і до смерті. Крім дахів будинків небезпеку падіння льодових утворень та снігових мас можуть створювати ло...
Культура
В Україні цьогоріч акція пройде вже вп`яте. У 2016-му році до Міжнародного дня музейного селфі долучалось близько 50 музеїв, у 2017-му – понад 60, у 2018-му – 65. Галерея  братиме участь у акції втретє. Започаткована європейським проектом  Culture Themes у 2014 році, акція з кожним разом знаходить все більше й більше шанувальників, адже вона дозволяє учасникам розказати про свої улюблені музеї, а самим музеям – отримати безоплатну і найдієвішу рекламу. Ми...
Екологія
Народний синоптик Наталія Діденко на своїй сторінці фейсбук повідомила про мінливу погоду найближчих днів.  Раніше ми повідомляли На Україну йде циклон
Суспільство
Сьогодні, 15-го січня, Лефортовський суд у Москві продовжив тримання під вартою українських моряків, яких 25-го листопада захопили у полон у Керченській протоці. Серед моряків, яких захопила і утримує Росія, залишається і житель Полтавщини, 22-річний кременчужанин Богдан Головаш. Про це повідомляє «Кременчуцький телеграф». Засідання відбулося за зачиненими дверима, родичів та журналістів вивели із зали засідань. Усіх моряків залишили під вартою до 24-го кв...
Суспільство
Повернути на полтавські дороги «лежачих поліцейських» пропонує полтавка Людмила Матвійчук. Відповідну петицію вона зареєструвала 14-го січня на сайті Полтавської міської ради. У поясненні вказує – потрібно повернути «лежачих поліцейських», щоб зменшити кількість ДТП у місті. Встановити ці засоби зменшення швидкості авторка петиції пропонує перед пішохідними переходами, біля зупинок громадського транспорту, біля дитячих закладів та місць масового відпочинку...
Пригоди
Чергова трагічна аварія за участю велосипедиста та автомобіля сталася близько сьомої ранку 15-го січня у місті Кобеляки. На автодорозі Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка вантажівка Renault Magnum під керуванням 67-річного водія, збила 87-річну місцеву жительку. Потерпілу госпіталізували до місцевої лікарні. Від отриманих ушкоджень жінка впала у кому. Про це повідомляє офіційний сайт поліції Полтавської області. Поліцейські встановлюють обставини Д...
Кримінал
Наше видання розповідало про нещасний випадок, який стався у потязі Київ – Рахів. На жительку Миргорода Надію Полякову впала верхня полиця з іншою пасажиркою. Про це повідомила тоді дочка постраждалої,  Світлана Полякова , на своїй сторінці у фейсбук: Станом на сьогодні Надія Полякова досі перебуває на лікуванні у Тернополі. « - Говорити про стан здоров’я мами ще зарано, бо лікування триває,  їй встановили спеціальний апарат . Зазначу, що лікарі у Тернопол...