• Головна
  • РR -ники і рекламісти з одного поля ягоди
17:44, 7 червня 2012 р.

РR -ники і рекламісти з одного поля ягоди

IV Міжнародного рекламно-маркетингового фестивалю Remarketing 2012. Найбільший маркетинговий фестиваль Східної України IV Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing-2012 традиційно відбувся в Харкові в першу п'ятницю літа, 1 червня, у виставковому центрі Радмир Експохол. Незмінним ініціатором і організатором заходу є, як завжди, PR-агентство Kharkov Leading Media.

Тему протистояння рекламних та PR-технологій було обрано не випадково. Щорічно великі й середні компанії витрачають величезні бюджети саме на ті технології маркетингу, переваги якого зуміють довести фахівці з реклами або з PR. Тим не менш, віртуозно розписаний прибуток в результаті використання тих чи інших інструментів, найчастіше так і залишається лише на паперах, і далеко не на чеках або грошових купюрах. Запрошені на фестиваль експерти повинні були роз'яснити, в якому випадку позначені технології принесуть максимальний успіх бізнесу.

"Зараз рекламщики і піарники борються лише за те, хто урве більший шматок бюджету, а не за те, хто принесе більше прибутку клієнту. Я піарник, і я рекламщик. Я дуже рідкісний сорт, який робить і те, і інше. І я не вважаю, що одне виключає інше", - так почав свій виступ головний хедлайнер фестивалю, визнаний експерт на ринку маркетингових комунікацій Майкл Віллард. Багаторічний досвід роботи в сфері комунікацій дозволив йому зробити висновок, що недосягнення згоди між рекламниками і піарниками в процесі створення глобальної комунікаційної стратегії веде до провалу. Учасники обох сторін барикад намагаються критикувати один одного замість того, щоб почати працювати разом і отримати очікуваний результат. Пан Віллард розвіяв міф про те, що серцем реклами є креативність, а піару - створення сприятливого іміджу. Клієнтам потрібна не ідея - їм потрібні результати, впевнений колишній політичний радник Дж. Рокфеллера. Взагалі, це відомо і так.

Ветерану PR-технологій парирував креативний директор агентства Saatchi & Saatchi Кирило Чистяков. Порівнюючи технології реклами і PR з різницею між оливками і маслинами, Кирило все ж відстоював першорядну необхідність використання креативу в комунікативній стратегії. За його словами, саме в емоційному впливі креативу на споживче мислення клієнтів криється запорука успіху. «Будь-яка раціональна думка веде до іншої раціональної думки. І лише емоція веде до дії і до результату», - доводив Кирило Чистяков.

Третій хедлайнер Андрій Длігач, генеральний директор групи компаній Advanter Group, побудував свій виступ на доповіді з методологією комунікаційних взаємовідносин в маркетингу. Він запропонував поглянути на протистояння реклами і піару з іншого боку і показав на живих прикладах і успішних методиках, як треба створювати стратегію, а також продемонстрував, як робити не треба. Він також розповів про те, в чому полягає відмінність між мисленням споживача та покупця в магазинах, демонструючи на прикладах, в чому полягають відмінності. «Треба не стільки слухати людей, а треба розповісти їм чого вони хочуть», - стверджує Андрій Длігач.

Четвертий рекламно-маркетинговий фестиваль відвідали понад п'ятисот чоловік. Це говорить про зростаючий з кожним роком інтерес до заходу з боку власників та представників великого та середнього бізнесу України. Організатори обіцяють, що ювілейний V Remarketing буде ще більш яскравим, неординарним і, звичайно ж, корисним. Традиційно, що б не трапилося, він відбудеться в першу літню п'ятницю 2013 року.

РR -ники і рекламісти з одного поля ягоди, фото-1

Серед гостей фестиваля були і такі

РR -ники і рекламісти з одного поля ягоди, фото-2
РR -ники і рекламісти з одного поля ягоди, фото-3

Вердеру також води хочеться

РR -ники і рекламісти з одного поля ягоди, фото-4
РR -ники і рекламісти з одного поля ягоди, фото-5

Майк Віллард

РR -ники і рекламісти з одного поля ягоди, фото-6
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...