РR -ники і рекламісти з одного поля ягоди

IV Міжнародного рекламно-маркетингового фестивалю Remarketing 2012. Найбільший маркетинговий фестиваль Східної України IV Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing-2012 традиційно відбувся в Харкові в першу п'ятницю літа, 1 червня, у виставковому центрі Радмир Експохол. Незмінним ініціатором і організатором заходу є, як завжди, PR-агентство Kharkov Leading Media.

Тему протистояння рекламних та PR-технологій було обрано не випадково. Щорічно великі й середні компанії витрачають величезні бюджети саме на ті технології маркетингу, переваги якого зуміють довести фахівці з реклами або з PR. Тим не менш, віртуозно розписаний прибуток в результаті використання тих чи інших інструментів, найчастіше так і залишається лише на паперах, і далеко не на чеках або грошових купюрах. Запрошені на фестиваль експерти повинні були роз'яснити, в якому випадку позначені технології принесуть максимальний успіх бізнесу.

"Зараз рекламщики і піарники борються лише за те, хто урве більший шматок бюджету, а не за те, хто принесе більше прибутку клієнту. Я піарник, і я рекламщик. Я дуже рідкісний сорт, який робить і те, і інше. І я не вважаю, що одне виключає інше", - так почав свій виступ головний хедлайнер фестивалю, визнаний експерт на ринку маркетингових комунікацій Майкл Віллард. Багаторічний досвід роботи в сфері комунікацій дозволив йому зробити висновок, що недосягнення згоди між рекламниками і піарниками в процесі створення глобальної комунікаційної стратегії веде до провалу. Учасники обох сторін барикад намагаються критикувати один одного замість того, щоб почати працювати разом і отримати очікуваний результат. Пан Віллард розвіяв міф про те, що серцем реклами є креативність, а піару - створення сприятливого іміджу. Клієнтам потрібна не ідея - їм потрібні результати, впевнений колишній політичний радник Дж. Рокфеллера. Взагалі, це відомо і так.

Ветерану PR-технологій парирував креативний директор агентства Saatchi & Saatchi Кирило Чистяков. Порівнюючи технології реклами і PR з різницею між оливками і маслинами, Кирило все ж відстоював першорядну необхідність використання креативу в комунікативній стратегії. За його словами, саме в емоційному впливі креативу на споживче мислення клієнтів криється запорука успіху. «Будь-яка раціональна думка веде до іншої раціональної думки. І лише емоція веде до дії і до результату», - доводив Кирило Чистяков.

Третій хедлайнер Андрій Длігач, генеральний директор групи компаній Advanter Group, побудував свій виступ на доповіді з методологією комунікаційних взаємовідносин в маркетингу. Він запропонував поглянути на протистояння реклами і піару з іншого боку і показав на живих прикладах і успішних методиках, як треба створювати стратегію, а також продемонстрував, як робити не треба. Він також розповів про те, в чому полягає відмінність між мисленням споживача та покупця в магазинах, демонструючи на прикладах, в чому полягають відмінності. «Треба не стільки слухати людей, а треба розповісти їм чого вони хочуть», - стверджує Андрій Длігач.

Четвертий рекламно-маркетинговий фестиваль відвідали понад п'ятисот чоловік. Це говорить про зростаючий з кожним роком інтерес до заходу з боку власників та представників великого та середнього бізнесу України. Організатори обіцяють, що ювілейний V Remarketing буде ще більш яскравим, неординарним і, звичайно ж, корисним. Традиційно, що б не трапилося, він відбудеться в першу літню п'ятницю 2013 року.

Серед гостей фестиваля були і такі

Вердеру також води хочеться

Майк Віллард

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
17 переглядів у жовтні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань

Політика
Щось неймовірне діється з адміністрацією нашого рідного міста. Важко в це повірити, але обіцянка, що комунальні служби Полтави стануть прозорими і дружніми до полтавців, здається, справджується! Вчора у найбільшій полтавській Facebook-спільноті "У ПОЛТАВІ", де щодня спілкуються тисячі полтавців, опублікував пост Сергій Зубань, начальник відділу оперативного реагування управління ЖКГ міста (15-80). Він розповів, що має бажання насправді зробити місто більш...
Спорт
Сьогодні, 20 жовтня, о 17:00 на стадіоні «Ворскла» зустрінуться двоє представників України в груповому етапі Ліги Європи: «Ворскла» та «Динамо». Квитки на гру 12-го туру Чемпіонату УПЛ сезону 2018/2019 «Ворскла» - «Динамо» доступні в продажу за дуже приємними цінами – 20, 40 та 60 гривень, в залежності від сектора та місця на трибуні, які ви обираєте самі. Погода додасть гарного настрою вболівальникам: ввечері обіцяють безвітряну теплу погоду з температуро...
Пригоди
День трагічних ДТП в Україні продовжує Полтавська область. З повідомлення про трагічну загибель зірки «Дизель-Шоу» почалося 20 жовтня. Слідом за цим Нацполіція повідомила про аварію на 127 кілометрі автодороги Решетилівка — Дніпро. В селі Бережнівка Кобеляького району 44-річний водій вантажівки «МАН» наїхав на 54-річного місцевого мешканця. Від травм чоловік помер на місці. 19 жовтня також стався трагічний випадок з 31-річним мешканцем Заводського Лохвицьк...
Пригоди
Сьогодні рано вранці, о 5:55, у смертельну ДТП потрапив автобус з акторами «Дизель-Шоу». У аварії загинула зірка шоу, відома українська акторка Марина Поплавська. Вона сиділа на передньому сидінні автобуса «Неоплан» і отримала смертельні травми під час зіткнення. Під час зіткнення постраждали ще троє пасажирів та водій, їх госпіталізовано. Зіткнення автобуса з вантажівкою МАЗ сталося на 28 кілометрі траси Київ — Чоп через те що водій не впорався з керуванн...
Політика
18-го жовтня у Полтаві побував лідер партії «Самопоміч», міський голова Львова Андрій Садовий. Він приїздить для участі в Urban talks – відкритому заході щодо партнерства та обміну досвідом між містами. Перед цим під час прес-кави зустрічається із полтавськими журналістами і у невимушеній атмосфері відповідає на питання про зміни в Україні та Львові, свою участь у президентських виборах та проблеми зі сміттям, громадським транспортом та високими тарифами....
Суспільство
Цього тижня наші журналісти побували у Кобеляцькому районі – на території ландшафтного парку «Нижньоворсклянський» - і спробували розібратися – можна чи ні ловити у парку рибу промисловим способом? Рибу ловити у «Нижньоворсклянському» - не можна! Створений у 2002-му році парк має площу понад 23 тисячі гектарів, з них 17 000 гектарів займає вода. При створенні у 2011-му році Положення про парк своє погодження дали представники п’ятьох сільських рад, на тери...
Спорт
20-го жовтня 400 працівників поліції та військових Національної гвардії патрулюватимуть стадіон імені Бутовського та загалом місто Полтава. Причиною такої підвищеної готовності є футбольний матч між полтавською «Ворсклою» та київським «Динамо», який відбудеться завтра о 17:00. Головне завдання поліцейських, аби під час футбольного матчу уболівальники, глядачі та гості міста почували себе у безпеці.  Про це повідомляє офіційний сайт поліції Полтавщини. Нага...
Пригоди
Надзвичайна подія сталася 18-го жовтня у Новосанжарському районі. 33-річний працівник територіального центру соціального обслуговування обпилював дерева бензопилою. І під час виконання робіт із необережності зачепив бензопилою власну ногу. Чоловіка із рваною раною правої ноги госпіталізували до Новосанжарської ЦРЛ. Стан постраждалого – середньої тяжкості. Про це повідомляє управління з питань цивільного захисту населення. Нагадаємо, раніше на Полтавщині по...
Суспільство
Рішення чергової сесії Полтавської міської ради від 19 жовтня скасовує рішення виконавчого комітету міськради «Про надання адрес» від 22 серпня 2018 року. Тоді сесія затвердила надання адрес спорудам, які по суті є МАФами, але відтепер мали статус капітальної будівлі. До цього числа увійшли і скандальні будівлі «Космолоту» на зупинці Героїв Чорнобильців та новозбудовані магазини навпроти універсаму «Полтава» на вулиці 23 Вересня. Ось список будівель, з яки...