РR -ники і рекламісти з одного поля ягоди

IV Міжнародного рекламно-маркетингового фестивалю Remarketing 2012. Найбільший маркетинговий фестиваль Східної України IV Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing-2012 традиційно відбувся в Харкові в першу п'ятницю літа, 1 червня, у виставковому центрі Радмир Експохол. Незмінним ініціатором і організатором заходу є, як завжди, PR-агентство Kharkov Leading Media.

Тему протистояння рекламних та PR-технологій було обрано не випадково. Щорічно великі й середні компанії витрачають величезні бюджети саме на ті технології маркетингу, переваги якого зуміють довести фахівці з реклами або з PR. Тим не менш, віртуозно розписаний прибуток в результаті використання тих чи інших інструментів, найчастіше так і залишається лише на паперах, і далеко не на чеках або грошових купюрах. Запрошені на фестиваль експерти повинні були роз'яснити, в якому випадку позначені технології принесуть максимальний успіх бізнесу.

"Зараз рекламщики і піарники борються лише за те, хто урве більший шматок бюджету, а не за те, хто принесе більше прибутку клієнту. Я піарник, і я рекламщик. Я дуже рідкісний сорт, який робить і те, і інше. І я не вважаю, що одне виключає інше", - так почав свій виступ головний хедлайнер фестивалю, визнаний експерт на ринку маркетингових комунікацій Майкл Віллард. Багаторічний досвід роботи в сфері комунікацій дозволив йому зробити висновок, що недосягнення згоди між рекламниками і піарниками в процесі створення глобальної комунікаційної стратегії веде до провалу. Учасники обох сторін барикад намагаються критикувати один одного замість того, щоб почати працювати разом і отримати очікуваний результат. Пан Віллард розвіяв міф про те, що серцем реклами є креативність, а піару - створення сприятливого іміджу. Клієнтам потрібна не ідея - їм потрібні результати, впевнений колишній політичний радник Дж. Рокфеллера. Взагалі, це відомо і так.

Ветерану PR-технологій парирував креативний директор агентства Saatchi & Saatchi Кирило Чистяков. Порівнюючи технології реклами і PR з різницею між оливками і маслинами, Кирило все ж відстоював першорядну необхідність використання креативу в комунікативній стратегії. За його словами, саме в емоційному впливі креативу на споживче мислення клієнтів криється запорука успіху. «Будь-яка раціональна думка веде до іншої раціональної думки. І лише емоція веде до дії і до результату», - доводив Кирило Чистяков.

Третій хедлайнер Андрій Длігач, генеральний директор групи компаній Advanter Group, побудував свій виступ на доповіді з методологією комунікаційних взаємовідносин в маркетингу. Він запропонував поглянути на протистояння реклами і піару з іншого боку і показав на живих прикладах і успішних методиках, як треба створювати стратегію, а також продемонстрував, як робити не треба. Він також розповів про те, в чому полягає відмінність між мисленням споживача та покупця в магазинах, демонструючи на прикладах, в чому полягають відмінності. «Треба не стільки слухати людей, а треба розповісти їм чого вони хочуть», - стверджує Андрій Длігач.

Четвертий рекламно-маркетинговий фестиваль відвідали понад п'ятисот чоловік. Це говорить про зростаючий з кожним роком інтерес до заходу з боку власників та представників великого та середнього бізнесу України. Організатори обіцяють, що ювілейний V Remarketing буде ще більш яскравим, неординарним і, звичайно ж, корисним. Традиційно, що б не трапилося, він відбудеться в першу літню п'ятницю 2013 року.

Серед гостей фестиваля були і такі

Вердеру також води хочеться

Майк Віллард

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі

Суспільство
У місті триває підготовка до наступного опалювального періоду. Протягом травня-серпня більшість котелень і центральних теплових пунктів "Полтаватеплоенерго" зупинятимуть для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що згідно з графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. "Наголошуємо, що терміни відсутності гарячої води були зведені до мінімуму, і сподіваємося на розуміння та підтри...
Культура
В Україні стартував 7-й фестиваль кіно для дітей та підлітків Чілдрен Кінофест, який щороку безкоштовно знайомить українських дітей як з найновішими європейськими стрічками, так і зі світовою кінокласикою. У 2020 році він вперше відбувається онлайн – з 29 травня по 7 червня на сайті. За традицією, до конкурсної програми увійшло сім фільмів для глядачів від 4 років, відібраних на найбільших європейських кінофорумах. Переможця фестивалю визначить його аудито...
Суспільство
Полтавець Володимир Чубенко ось уже кілька місяців бореться з тяжкою онкологічною недугою. Ось його розповідь: « - Мене звати Володимир, з грудня 2019 року моє життя змінилося - я дізнався, що в мене пухлина головного мозку (пізніше виявилося, що це гліобластома - агресивна, злоякісна пухлина). У нашому місті не змогли допомогти, тому я був змушений звернутися до центру нейрохірургії міста Ужгород, де провели дві операції по видаленні пухлини. На жаль, на...
Пригоди
29 травня о 18:45 до Служби порятунку «101» надійшло повідомлення про пожежу у житловому будинку на вул. Магістральній м. Гребінка. Про це повідомляє ГУ ДСНС України у Полтавській області. По прибутті за місцем виклику рятувальники відразу приступили до розвідки та гасіння пожежі. Через сильне задимлення бійці ДСНС працювали у апаратах захисту органів дихання. У кімнаті вогнеборці знайшли тіло 68-річного господаря будинку. Загорання локалізовано о 18:49, а...
Суспільство
Психологи кажуть пам’ятати найголовніше: ви для своєї дитини — найкращі! Серію карток з 12 рекомендаціями для батьків дошкільнят розробили ЮНІСЕФ разом із дитячим та сімейним психологом Світланою Ройз, Міністерством освіти і науки України та ГО «Смарт Освіта». Порадник для батьків, який допоможе підготувати дітей до безпечного повернення в садок, опублікували на fb-сторінці ЮНІСЕФ. Раніше ми писали У Полтаві малюки підуть у дитсадки по-новому: які рекоменд...
Суспільство
Президент громадської спілки «Національна туристична організація України» Іван Ліптуга роз’яснив особливості нових правил туристичних поїздок по Україні та за кордон після виходу з карантину, введеного владою більшості країн у рамках заходів для протидії поширенню коронавірусу. Так, він зазначив, що тепер при здійсненні поїздок необхідно дотримуватися санітарних норм і протоколів, які рекомендувала всім країнам Всесвітня організація охорони здоров’я. «Дума...
Суспільство
Голова облдержадміністрації Олег Синєгубов обговорив із головами райдержадміністрацій та керівниками органів місцевого самоврядування, профільних управлінь і департаментів введення адаптивного карантину та чергового етапу послаблення протиепідемічних заходів у регіоні. «Полтавська область відповідає всім критеріям МОЗу для того, щоб послабити карантин із 1 червня. У нас низький рівень захворюваності, низьке завантаження ліжок в інфекційних відділеннях, і м...
Суспільство
За минулу добу на Полтавщині немає нових випадків захворювання на коронавірус. Від початку карантину зафіксували 268 випадків інфікування. Загалом одужали вже 244 жителі області, продовжують хворіти 11 людей. У яких містах і районах були зафіксовані ці випадки: Кременчук – 108, Полтава – 40, Кременчуцький район – 33, Миргородський район – 14, Горішні Плавні – 13, Кобеляцький район – 12, Зіньківський район – 10, Полтавський район – 7, Глобинський і Карлівсь...
Суспільство
В Україні в цьому році майбутні абітурієнти здаватимуть зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) у масках. Сидіти в них учні повинні протягом всього тестування, повідомила заступник директора Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко в прямому ефірі «Сніданку 1+1». За її словами, учні можуть знімати маски, щоб їх змінити. Але, бути в аудиторії під час тестування без маски заборонено. ЗНО в цьому році проходитиме з 25 червня по 17 липня. Крім...