17:13, 28 травня 2012 р.

З новим покращенням, Україно!

Учора, 27 травня, вступив у дію новий розклад поїздів Укрзалізниці на 2012/2013 роки. Його вступу передували багато цікавих подій.

Насамперед, були відомі плани скорочення поїздів і повна відміна нічних поїздів. Чиновники пояснювали цей хід двома відверто дурними думками - збитковістю нічних поїздів та їхньою "неєвропейськістю".  За приклад бралася Бельгія, в якій нічних поїздів нема, бо Бельгія, як відомо набагато "більша" за Україну по території. Краще б навели приклад Ватікану, де взагалі залівзничного сполучення нема і потім порізали всю залізничну інфраструктуру на метал.

Замість дешевих поїздів вирішили пустити, як заявляв віце-прем'єр Колесніков, швидкісні поїзди. "Хюндай". Треба сказати, що в рідному для Колеснікова (і для автора статті) Маріуполі народ повстав проти рішення відмінити всі (!) пасажирські поїзди з цього міста і чиновники відступили! Поки що відмінили лише один потяг - Маріуполь-Санкт-Петербург. Потяг Маріуполь - Полтава пал жертвою "покращення" ще минулого року.

Проте обіцяне покращання на залізниці не відбулося. Розрекламований електропоїзд сполученням Київ — Харків запізнився на 20 хвилин у першому рейсі, причому потяг був заповненим нерівномірно - другий клас (275 грн) на відміну від першого класу (381 грн) був майже заповнен.

Через 20 хвилин після відправлення поїзд зупинився на п'ять хвилин. Середня швидкість поїзда, яку можна було спостерігати на екранах, досягала 100 км на годину, а одного разу Hyundai розігнався до 165 км/год. Тим не менше, поїзд все одно запізнився — замість 10.43 прибув до Харкова об 11.05.

Wi-Fi в дорозі не працював, хоча його обіцяли запустити і місяць зробити безкоштовним. Так що місяць для налагодження безпроводної мережі у чиновників є. Поки обіцяна мережа безкоштовна.

Враховуючи урок з київським потягом, експрес Донецьк-Харків вирішили пустити ...за годину до відправлення за розкладом. Само собою, що пішов він без більшості пасажирів  - хто б здогадався прийти на вокзал на годину раніше до відправлення?

Ще є неофіційна інформація від залізничників: південнокорейські потяги є небезпечними на українських коліях. Деякі повороти є надто крутими для нових поїздів. Такий поворот розумний хьюндайський комп'ютер сприймає, як аварійну ситуацію і вмикає аварійне гальмування. Щоб розумний комп'ютер цього не робив, місцеві умільці від Укрзалізниці заблокували цю функцію. Тепер аварійне гальмування не працює. Рядовим залізничникам це дуже не подобається, бо потенційно несе загрозу пасажирам і машиністам.

Керівництво мовчить. Ця інформація офіційно не підтверджена (та й навряд чи колись її підтвердять), але виглядає логічною, особливо після повідомлень про те, що під час перших запусків були пошкоджені деякі поїзди. Ми про це повідомляли.

З черговим покращенням, Україно!

Оголошення
live comments feed...