Дорогу Полтава-Олександрія готують здати вже найближчим часом

Ремонтні роботи на дорозі М-22 Полтава — Олександрія наближаються до завершення.

Зараз залишилася лише одна ділянка у районі 58-го кілометру на мосту через струмок поблизу села Оленівка, де ще тривають масштабні ремонтні роботи. Як пояснив заступник начальника Служби автомобільних доріг України в Полтавській області Анатолій Мягкохліб, підрядник — компанія «Ростдорстрой» потрапила на ділянку з нестабільним земляним полотном (так звані плавуни). Тож було прийнято рішення зміцнити основу дорожнього одягу георешіткою.

Робота горить
Робота горить

«Двошарова решітка закладається на шар щебенево-піщаної суміші. Це дозволить стабілізувати земляне полотно, щоб на ділянці не було, як раніше — зсувів, нерівностей, напливів, осідання. Завдяки  цим заходам ми у майбутньому уникнемо перешкод при русі транспорту. Технологія вже застосовувалися в області під час будівництва об’їзної дороги біля Лубен. Там теж клали георешітку, яка добре себе зарекомендувала. Йдеться саме про проблемні ґрунти, перезволожені, які втратили несучу здатність. Це оптимальне рішення, яке дозволило зекономити час і гроші», — коментує Анатолій Мягкохліб

На мосту поблизу Оленівки вже споруджено прогін, залишилося змонтувати  бар’єрне огородження, підставки під стояки вже зварені. Проводиться гідроізоляція, а наприкінці цього тижня міст вкриють шаром асфальтобетону. Шляховики також працюють на підходах до мосту, де до кінця тижня теж буде укладено асфальтобетон.

Міст поблизу села Свердловське на 48-му кілометрі вже завершено, проте для руху транспорту його ще не відкрили. Як прокоментував Анатолій Мягкохліб, там накладена залізобетонна плита набирається міцності, а шляховики чекають дозволу експертної лабораторії на відкриття мосту.

« Роботам, які виконуються зараз, холодна пора року на заваді не стає і не призведе до погіршення якості робіт, адже використовуються сучасні технології і сучасні матеріали. До асфальтобетонної суміші підрядник додає спеціальні домішки, які дозволяють у холодну пору року вкладати бетон без підігріву при температурі до 10 градусів морозу. Навіть при просипанні георешітки використовують не фракційний щебінь, а піщано-щебеневу суміш. Вона краща, як показав досвід, не потрібно клинцювати поверхню. Підібраний матеріал, у необхідному співвідношенні фракцій щебеню, піску та гранвідсіву, привозять із заводу і укладають всю суміш в один шар» , — зауважує Анатолій Мягкохліб.

Анатол__й Мягкохл__б
Анатол__й Мягкохл__б

Що ж до фінансового боку, то всі кошти, які область отримала із державного бюджету на дорогу, використали цього року повністю. Натомість  інвестиційне фінансування переходить на наступний рік, адже шляховики і обласна влада планують у 2017 році продовжити ремонт дороги у напрямку Полтави та Кременчука.

Полтава-Олександрія автодорога
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі