• Головна
  • Українські маркетологи будуть іронізувати над кінцем світу
15:10, 27 квітня 2012 р.

Українські маркетологи будуть іронізувати над кінцем світу

1 червня у Харкові відбудеться IV Міжнародний фестиваль рекламно-маркетингових технологій Remarketing-2012. Організатором фестивалю є PR-агенція Kharkov Leading Media.

Серед гостей на фестивалі буде Майкл Віллард, президент групи компаній Willard Group. За плечима у нього кілька успішних виборчих кампаній кандидатів в Сенат США. Він очолив виборчий штаб губернатора Джона Рокфеллера IV і, будучи його політичним радником, пройшов з ним шлях до сенаторського крісла.

Крім того, на пленарному засіданні фестивалю виступлять Андрій Длигач, генеральний директор групи компаній Advanter Group і Кирило Чистяков, креативний директор в Saatchi & Saatchi Ukraine. У професійній кар'єрі Андрія Длигача більше 700 реалізованих проектів для найбільших компаній Східної Європи. Він є кращим маркетинг-тренером Україні згідно рейтинга Ukrainian Marketing Awards.

В арсеналі в Кирила Чистякова більше 70 нагород міжнародних фестивалів: Золото КМФР, ММФР, Білого Квадрата, Kakadu, ADC*UA, Popok, Ідеї, EFFIE. Він є одним з кращих креативних директорів (ТОП-20) за версією журналу Market Media Review

Концепція IV Remarketing'а побудована на історичному протистоянні рекламних та PR-технологій. «Прогресуюча інтеграція рекламних та PR-інструментів на українському маркетинговому ринку вплинула як на послуги, що пропонуються медіа-агентствами, так і на потреби клієнтів-замовників. Сучасні рекламні стратегії настільки часто переплітаються з PR-інструментами, що багато фахівців з комунікацій не завжди приймають правильне рішення у виборі типу послуг для клієнтів, - розповідає голова оргкомітету фестивалю Remarketing-2012 і директор PR-агентства Kharkov Leading Media Олександр Івченко. - Цього року ми знову ініціювали проведення Remarketinga саме для того, щоб розібратися, в яких ситуаціях і яким компаніям необхідно задіяти рекламні або ж PR-інструменти».

Графічну концепцію фестивалю розробило креативне агентство GladHead. «2012 рік особливий. Весь світ перебуває в очікуванні якщо не кінця світу, то переломних змін в житті. Оскільки фестиваль Remarketing завжди висвітлює актуальні теми, ми не змогли залишатися в стороні від такої події, проте вирішили подивитися на нього під іншим кутом. Ми хотіли в іронічній формі викрити ту метушню і хаос, які панують навколо галасу про кінець світу. Мало хто можемо знати напевно, станеться щось чи ні, тому краще насолоджуватися життям, ніж жити в істеричній паніці», - розповідає Анастасія Довгаль, креативний директор агентства GladHead.

Ідею проведення фестивалю, за традицією, підтримали найбільш впливові організації в сфері маркетингових комунікацій: PR-ліга України, Всеукраїнська рекламна коаліція та Українська асоціація маркетингу.
Серед учасників заходу організатори очікують побачити представників різних компаній, що працюють на ринку маркетингових послуг, топ-менеджерів провідних компаній, досвідчених і молодих фахівців-маркетологів, представників громадських організацій і ЗМІ, викладачів та студентів маркетингових факультетів.

Подробиці на сайті www.remarketing.in.ua і по телефону (050) 40-20-667

Оголошення
live comments feed...