• Головна
  • ДСО взялась за власну рекламу (за рахунок платників податків)
15:39, 25 квітня 2012 р.

ДСО взялась за власну рекламу (за рахунок платників податків)

Регіональні управління Державної служби охорони при УМВС областей в березні за результатами тендерів уклали угоди на рекламні послуги з ТОВ «Магнолія-ТВ» на загальну суму 3,05 млн грн, повідомляє "Вісник державних закупівель".

Правоохоронці своєю рекламною кампанією хочуть сформувати обізнаність споживачів реклами (чоловіки, вік 35+, жителі міст України) щодо послуг Державної служби охорони з охорони житла та майна громадян шляхом використання систем сигналізації та реагування груп затримання міліції охорони на її спрацювання. 
Зорема, УДСО при УМВС в Полтавській обл. реклама на столичному телеканалі коштуватиме 192 тис. грн (для прикладу, реклама їхніх донецьких колег - 703 тис. грн)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
live comments feed...