• Головна
  • На кременчуцьку газету «наїхали»
16:34, 10 квітня 2012 р.

На кременчуцьку газету «наїхали»

Редакція газети «Кременчуцький Телеграфъ» заявляє про порушення законодавства про свободу слова у зв'язку з судовим процесом, який розпочав колишній засновник видання. Про це йдеться в заяві головного редактора газети Сергія Кулясова.

За словами Сергія Кулясова, 3 квітня до редакції газети «Кременчуцький Телеграфъ» надійшла повістка про виклик до Автозаводського районного суду на попереднє судове засідання, призначене на 10.00 6 квітня.

Позивач, який був засновником підприємства, що припинило випуск газет з 2001 року та було ліквідовано в 2006 році в зв'язку з відсутністю будь-якої господарської діяльності, вимагає стягнути на його користь 4 млн. 312 тисяч гривень, які, на його думку, одержані в результаті порушення його авторських прав.

«Не надаючи жодних доказів, позивач зазначає: «я є автором творів: газети приватних оголошень "Приватна газета" та інформаційної газети "Телеграф", а засновником зазначених видань є зареєстроване мною приватне підприємство». Тобто позивач намагається захистити своє "авторське право" на газети, які не є "твором" у розумінні Цивільного Кодексу України та Закону про авторське право і суміжні права. При цьому позивач не обґрунтовує, у чому ж саме полягає порушення його авторського права та замовчує правдиві факти, які свідчать про відсутність будь-якого порушення з боку відповідачів», - йдеться в заяві.

Як зазначається, в матеріалах цивільної справи є заява про забезпечення позову, де позивач просить суд заборонити випуск газет, які мають в складі своєї назви найменування «Приватна газета» та «Телеграфъ».

«Всі ці події відбуваються саме перед початком виборчої кампанії до Верховної Ради України. Залишається незрозумілим, що заважало позивачу «захищати свої права» раніше - адже, за його словами, він знає про так зване «порушення» з 2001 року? І чому він розпочав це робити саме напередодні виборів? Все разом: надмірна сума відшкодування, залучення у якості відповідачів юридичних осіб, які здійснюють випуск газет та вимоги припинити випуск газет та накласти арешт на майно відповідачів, свідчать про те, що метою позову є припинення виходу газет», - пише головний редактор.

Головний редактор уже з відповідними листами звернувся до керівника Міжвідомчої робочої групи з аналізу стану додержання законодавства про свободу слова та захист прав журналістів при президентові України Дарії Чепак, Андрія Шевченка та Володимира Ландіка, членів комітету з питань свободи слова та інформації.

Нагадаємо, що «Телеграфъ» - інформаційний тижневик, незалежне комерційне видання, яке з 1998 року послідовно висвітлює діяльність міської влади в Кременчуці. Журналісти видання з 2001 року співпрацюють з освітніми програмами IREX, U-Media, USAID, проектом журналістських розслідувань в Україні SCOOP.

Оголошення
live comments feed...