• Головна
  • Південна залізниця отримає чеські поїзди
18:44, 16 березня 2012 р.

Південна залізниця отримає чеські поїзди

Перший двоповерховий електропоїзд «SKODA», виготовлений на замовлення Південної залізниці, пройшов випробування в Чехії. В ході випробувальних прогонів за великим (протяжність 13,2 км) та малому (4,5 км) кільцевим шляхам чеські фахівці перевірили роботу електрообладнання, екіпажної частини і гальмівних систем електропоїзда.

7 березня до Чехії вилетіли фахівці з приймання рухомого складу локомотивної служби Південної залізниці. 12 березня у місті Пльзень вони прийняли состав у цілому.

До Харкова перший електропоїзд «SKODA» прибуде в двадцятих числах березня по залізниці (тоді ж на кільці в Цергеніце почнуться випробування другого електропоїзда), повідомляє прес-служба Південної залізниці.

Тим часом на Південній залізниці ведеться інтенсивна підготовка до прибуття новітньої техніки.
У ремонтно-екіпірувальному депо (РЕД) Харківської вагонної дільниці створюється Сервісний центр «SKODA» (всього тут буде чотири сервіс-центру - крім сервісної групи чеського виробника, в РЕДе також розмістяться представники фірми «Хюндай» , Крюківського вагонзаводу, постачальників технологічного обладнання). Аспекти організації робіт сервісної групи узгоджені з чеськими спеціалістами.
Перший рейс з пасажирами запланований на середину травня.

Нагадаємо, що за заявкою Південної залізниці чеські вагонобудівники спеціально передбачили в поїздах «SKODA», призначених для Україні наявність буфета.

Двоповерховий міжрегіональний поїзд подвійного струму серії EJ 675, виробництва «SKODA VAGONKA as» призначений для швидкісних перевезень пасажирів у вагонах підвищеного комфорту, з максимальною експлуатаційною швидкістю до 160 км / год по залізницях України з шириною колії 1520 мм на електрифікованих ділянках колії з постійним струмом напругою 3000 В і змінним струмом напругою 25000 В, частотою 50 Гц.
До складу електропоїзда входять шість двоповерхових транспортних одиниць, що включають два головних моторних вагона з кабінами управління, що встановлюються на початку і в кінці складу, і чотири проміжних безмоторних вагона. Вагони електропоїзди з'єднуються між собою через напівавтоматичне жорстке зчіплення, а на головних вагонах (по кінцях поїзда) встановлюються автоматичні зчіпки, з можливістю зчіплення з автосцепкой типу СА-3 через адаптер.
Кузов моторного вагона сконструйований на двох рівнях. Горизонтально вагон розділяється двома вхідними майданчиками на 3 частини. У середній частині вагона між вхідними площадками розташовані один над одним два відділення для пасажирів. У нижньому відділенні перебуває 27 сидінь 2-го класу і відділення для перевезень пасажирів на інвалідних колясках, або ж для перевезення 4-х велосипедів, дитячих колясок і багажу, самостійне відділення для начальника поїзда і шафа для зберігання інструментів.

Кузов проміжного вагону також сконструйований на двох рівнях. Горизонтально вагон розділяється двома вхідними площадками на 3 частини. У середній частині вагона між вхідними площадками розташовані один над одним два відділення для пасажирів. Всього у вагоні знаходиться 134 сидіння.

Загальна кількість місць для сидіння в поїзді - 636, з них 1-го класу - 46, 2-го класу - 590.
Вагони електропоїздів оснащені автоматичними зовнішніми розсувними дверима.
Зовнішнє фарбування виконане з поліуретанових двокомпонентних фарб з оболонкою «антиграфіті».
Поверхня кузова для зниження рівня шуму та вібрації покрита звукопоглинаючими і антикорозійними матеріалами.

Облицювання салону вагона виконана таким способом, щоб дозволяти проведення мокрою механізованої очистки. Всі дерев'яні деталі просякнуті покриттям для зниження горючості і захистом від гниття.

Сидіння у відділеннях для пасажирів розташовані у 1-го класу 2 + 1, у 2-го класу 2 + 2. Орієнтовані вони один проти одного. Оббивка повітропроникна, текстильна з оббивний матерією. Підголовник - з пластичної шкіри.

Вагони електропоїздів обладнані системою вентиляції і кондиціонування повітря.


Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...