• Головна
  • Менше волонтерів, більше переселенців: як за останні 3 місяці у Полтаві змінилася проблематика дзвінків щодо емоційної допомоги
09:15, 12 червня 2016 р.

Менше волонтерів, більше переселенців: як за останні 3 місяці у Полтаві змінилася проблематика дзвінків щодо емоційної допомоги

Вже протягом 9 місяців в Полтаві працює волонтерська служба емоційної підтримки «АТОЛ ЛІНІЯ». Аналізуючи роботу ВСЕП, можна зробити висновок, як змінюються запити та потреби осіб, які постраждали в результаті війни, протягом певного періоду.

З 4 вересня 2015 року в Полтаві працює волонтерська служба емоційної підтримки для учасників АТО, їх родин, волонтерів та внутрішніх переселенців — «АТОЛ ЛІНІЯ». ЇЇ створення — результат довгострокової співпраці Литовської Республіки та Полтавської області.

В березні працівники «АТОЛ ЛІНІЯ» підготували аналітику дзвінків, які надходять до їх установи. Наразі у ВСЕП провели порівняльний аналіз тих показників зі станом речей, який склався на сьогоднішній день.

Інфографіка

Інфографіка

Майже незмінною залишилась кількість дзвінків від членів сімей учасників бойових дій. Якщо раніше вони зверталися в 52% випадків, то зараз цей показник збільшився на 2%. В «АТОЛ-і» вважають, що це пов’язано з поганим перебігом процесу адаптації бійців.

— Демобілізовані повертаються і навіть якщо є робота, кооперуються і по вихідних їздять на передову до своїх побратимів. Не зважаючи на те, що є можливість вести мирне життя, колишні солдати все одно рвуться на фронт — зазначає координатор ВСЕП Ольга Олексієнко.

Бійці АТО звертаються до «АТОЛ ЛІНІЯ» з такою ж частотою, як і раніше — вони здійснюють 26% від загальної кількості дзвінків.

Значно зросла кількість внутрішньо переміщених осіб, які телефонують в «АТОЛ». Станом на березень вони зверталися до ВСЕП у 7% випадків, а зараз цей показник збільшився до 13%. Ольга Олексієнко зазначає: така серйозна активність ВПО пов’язана з тим, що серед них дуже почастішали випадки пиятики і насильства в родині.

Волонтери ж навпаки стали телефонувати до «АТОЛ ЛІНІЯ» значно рідше: 7% від загальної кількості дзвінків замість 15% в березні. Це пов’язано зі значним зменшенням кількості людей, які займаються цією діяльністю. Залишились лише ті, хто дійсно відданий волонтерству і допомозі фронту.

Проблематика дзвінків в порівняння з березнем майже не змінилася. Раніше 76% співбесідників зверталися до «АТОЛ ЛІНІЯ» з психологічними питаннями, а зараз їх кількість виросла до 78% (+2%). 22% осіб, які телефонують до ВСЕП, цікавить вирішення статусно-пільгових питань: отримання виплат, статусу учасника бойових дій, тощо.

Крім того, аналізуючи дзвінки до «АТОЛ ЛІНІЯ» за останні три місяці, можна зробити висновок, що жінки, як і раніше, звертаються за допомогою майже вдвічі частіше, ніж чоловіки.

Денис Старостін, прес-служба ВСЕП «АТОЛ ЛІНІЯ»

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Полтава #гаряча лінія #АТОЛ
Оголошення
live comments feed...