
09:29, 9 лютого 2012 р.
У новому контактцентрі Полтавської ОДА консультуватимуть через інтернет
Контактний центр, який прийматиме звернення через інтернет та за єдиним телефонним номером створять у Полтавській ОДА.
Про новий сервіс, який дасть можливість оперативно реагувати на звернення громадян, установ та організацій говорили на нараді у заступника голови – керівника апарату ОДА Валерія Пахоменка.
"Одним із важливих пріоритетів у роботі органів влади є розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу," - зазначив Валерій Пархоменко.
Такі контактні центри з'являться також і в усіх областях України.
Наразі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр» в державі діє державна установа «Урядовий контактний центр». Вона забезпечує оперативне реагування центральних та місцевих органів виконавчої влади на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, суб'єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію» 0-800-507-309
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
14:06, 12 квітня
14:06, 12 квітня
14:06, 12 квітня
15:38, 15 квітня
15:39, 15 квітня
live comments feed...