З початку року оператори спецлінії «102» відреагували на понад 105 тисяч телефонних дзвінків. І тільки протягом квітня туди звернулося ще понад 27 тисяч громадян. За добу оператори лінії опрацьовують понад 800 викликів про надзвичайні ситуації та стандартні звернення.
У відділі комунікації поліції Полтавщини повідомляють, що під час дзвінків продовжують траплятися такі випадки, коли громадяни телефонують на підпитку, ображають операторів та використовують нецензурну лайку для ведення діалогу.
"За телефонні дзвінки, в яких звернення проходить в форматі образ та нецензурної лексики на адресу операторів колцентру 102, передбачена адміністративна відповідальність. З початку року вже на чотирьох правопорушників складені адміністративні протоколи", - йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, що у Полтаві чоловік підпалив автівку: правопорушника затримала поліція.
Стежте за усіма важливими новинами у нашому Telegram.