Український оператор фіксованого зв’язку “Укртелеком” продовжує свою роботу, але водить певні обмеження. Про це йдеться на офіційному сайті ПАТ “Укртелеком”.
Для запобігання поширення коронавірусу COVID-19, враховуючи постанову Кабінету міністрів України від 11 березня 2020 року №211, “Укртелеком” вживає наступні заходи:
– з 18 березня тимчасово припинено фізичний прийом абонентів у своїх Центрах обслуговування;
– частина співробітників переходить на дистанційну роботу;
– ремонтні роботи будуть проводити без доступу до приміщень абонентів за винятком соціально важливих об’єктів.
В Укртелекомі нагадують, що у разі виникнення питань щодо послуг, їх можна вирішити не виходячи з дому.
Можна звертатися будь-яким зручним способом:
– гаряча лінія 0 800 506 800, працює цілодобово (дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів);
– форма зворотного зв’язку на офіційному сайті у розділі Допомога або за посиланням http://new.ukrtelecom.ua/help//;
– сторінка у соціальній мережі https://www.facebook.com/Ukrtelecom/ (у приватні повідомлення).
Задля швидкого опрацювання запиту важливо при зверненні вказати: ПІБ абонента, номер телефону з кодом населеного пункту або номер особового рахунку та контактний номер для зв’язку.
Залишити заявку в автоматичному режимі можна за одним з цих номерів:
– 0 800 506 508 – ремонт телефону;
– 0 800 506 575 – ремонт радіо.
Раніше ми писали Зачинені магазини, спорожнілі ринки – у Полтаві другий день карантину (ФОТО)
Бажаєте отримувати найважливіші новини Полтави у месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram