У Кременчуці міських та приміських перевізників хочуть урівняти у правах

Відовідну ініціативу озвучив віце-мер Володимир Тараторін на щоижневій транспортній нараді 19 червня. Вона покликана навести лад на дорогах міста, аби транзитні та приміські автобуси не дублювали маршрути кременчуцьких перевізників і працювали на рівних умовах.

"Я прошу перевізників надати до відділу транспорту усі ваші зауваження до роботи приміських перевізників та з'ясувати, хто і наскільки дублює ваші маршрути. З цим питанням я звернуся безпосередньо до заступника губернатора, який курирує транспорт. За законом, транзитні та міжміські перевізники повинні узгоджувати з нами кількість зупинок і свій маршрут у межах міста. Однак вони їздять як завгодно і не несуть жодної відповідальності за свої дії, чим провокують нездорову конкуренцію на дорогах міста, що створює лише видимість користі для городян", - зазначив Володимир Тараторін під час наради.

У якості прикладу самі ж перевізники порівняли міський маршрут №2, який на 95% дублюється приміським маршрутом №202. Останній їздить за вкрай "гнучким" графіком, зупиняється де завгодно і провокує міських перевізників змагатися за свого пасажира.

У перспективі Володимир Тараторін окреслив створення окремих автостанцій для приміських маршруток, що дозволить розвантажити місто від зайвого транспорту та упорядкує графік руху. Наразі майже вирішені всі питання по одній з них, що буде знаходитися на території АТП – 15307.