Організатори «Кадетаріуму 2.0» зібрали понад 3 тисячі гривень

Організатори «Кадетаріуму 2.0» зібрали понад 3 тисячі гривень. Про це повідомив один з координаторів даного заходу – Роман Іщенко.

Нагадаємо, що 18-ого травня у Кадетському корпусі відбувся соціально-мистецький захід «Кадетаріум 2.0». Основною його метою було привернення уваги полтавців до проблеми цієї аварійної будівлі і надання творчим людям можливість донести показати свої роботи.

Організатори – «Чиста Полтава» і «Комітет порятунку Кадетського корпусу» не зверталися до жодних комерційних чи політичних структур за спонсорством. Все було зроблено за власний кошт.

Тому задля покриття витрат, здійснених координаторами, було вирішено збирати кошти у дві спеціальній скриньки для благодійних внесків. Кошти збиралися на Марші єдності (15 травня), Мегамарші у вишиванках (17 травня) і на самому «Кадетаріумі 2.0».

Розкриття скриньок було проведено наступного дня, 19 травня. Підрахувавши всі купюри виявилося, що загальна сума, − 3008 гривень.

Таким чином, ініціативні полтавці повністю окупили свій захід.

Найбільше витрат поніс голова «Комтету порятунку Кадетського корпусу» краєзнавець Борис Юрійович Трістанов. Зокрема, він витратив 2100 гривень. Решта коштів витрачалася на банери і дрібні організаційні потреби.

Варто зауважити, що «Копі-Принт» забезпечила безкоштовний роздрук флаєрів на захід, за що організатори щиро їм вдячні.

А незабаром координатори починають обдумувати деталі і ідеї стосовно третього «Кадетаріуму», котрий має стати ще масштабнішим за попередні два.

Роман Повзик

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов. Для оценок и рецензии используйте форму отзывов