Дещо цікаве про соціальні мережі (іконографіка)

Соцмережі вже декілька років є одним з основних онлайн-ресурсів, де полтавці проводять свій вільний час, спілкуються, навіть працюють.

«Аналітичний центр розвитку громадянського суспільства» продовжує публікувати результати досліджень аудиторій соцмереж. У попередніх двох ми розглядали походження підписників проросійських і патріотичних спільнот нашого міста та всієї України. Цього разу ми проаналізували дані сторінок полтавців у «ВКонтакті» і «Однокласниках», розподіливши їх за статтю, віком і сімейним станом.

Заміри проводилися з допомогою фільтрів пошуку цих сайтів 28-ого квітня 2014 року о 23:00. Інформація, що отримана внаcлідок такого дослідження, базується на правдивості тих даних, котрі користувачі самі вказали на своїх сторінках.

Полтавські користувачі ВКонтакте

Дивлячись на інфографіку аналізу полтавців-користувачів «ВКонтакті» (всього 177 009 акаунтів), можна побачити, що жіноча аудиторія складає тут більшість. Крім того, це вже не «соцмережа для школярів». За 7,5 років існування сайту, середній вік аудиторії зріс і тепер його ядро серед полтавців становить 19-28 років.

Полтавські користувачі Однокласників

Серед аудиторії полтавців у «Однокласниках» (всього 198 805 акаунтів), теж лідирують жінки. Ядро аудиторії становлять користувачі віком трохи старше за аудиторію «ВКонтакті» (різниця у 10 років). Крім того, в обох соцмережах користувачі часто не вказують дані про свою «другу половинку» (або ж взагалі її не мають, або ж не хочуть виставляти на огляд своє особисте життя).

Портрет середнього полтавця у соцмережах

Середній користувач «ВКонтакті» − жінка, віком від 19 до 28 років, котра приховує свій сімейний стан. Для «Однокласників» −  це жінка від 29 до 39 років, котра не зазначає інформацію про свою «другу половинку».

Це не означає, що чоловіки з Полтави не користуються соцмережами (наша аналітика доводить протилежне), але просто їх кількість недостатня, щоб називати їх більшістю.

Таким чином, можемо бачити, що кількість полтавців, котрі зареєстровані в соцмережах є значним числом, не зважати на який не можна. В лютому 2014 року згідно проведеного опитування таких було 42,3 % від жителів нашого міста. І цей відсоток буде постійно зростати. Тому всім, хто працює з людьми, варто вчитися працювати із соціальними мережами для успіху своєї діяльності.

ГО «Аналітичний центр розвитку громадянського суспільства»

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов. Для оценок и рецензии используйте форму отзывов