• Головна
  • Міндоходів посилило захист та безпеку подачі звітності в електронному вигляді
16:15, 14 січня 2014 р.

Міндоходів посилило захист та безпеку подачі звітності в електронному вигляді

Акредитований центр сертифікації ключів ІДД Міндоходів з 1 січня 2014 року переходить на використання двох посилених сертифікатів відкритого ключа. Такий формат криптографічних повідомлень підвищить захист та безпеку подачі звітності в електронному вигляді за допомогою електронного цифрового підпису та забезпечить високий рівень надійності захисту конфіденційної інформації.

Система цифрового підпису припускає, що кожен користувач має свій таємний ключ, який використовується для формування підпису (шифрування інформації), а також відповідний цьому таємному ключу відкритий ключ, який міститься в Сертифікаті відкритого ключа, що призначений для розшифрування ЕЦП і одержання інформації, яка знаходитиметься у звіті.

Таким чином, з 01.01.2014 року для шифрування та розшифрування інформації, яку використовують фахівці та клієнти Міндоходів, потрібно два окремих Сертифіката, що унеможливить підробку ключів та посилить захист інформації від несанкціонованої модифікації сторонніми особами.

Зазначені нововведення передбачені наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 18.12.2012 року №739 «Про затвердження Вимог до форматів криптографічних повідомлень», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.01.2013 року за №108/22640.

Усі посилені сертифікати, які сформовані до дати набрання чинності даного наказу, будуть обслуговуватись до закінчення їх строку чинності. Тобто, сертифікати, отримані до 01.01.2014 року, дійсні та будуть діяти з моменту їх отримання  2 роки.

У зв’язку з нововведеннями АЦСК ІДД Міндоходів розроблено нові форми реєстраційних документів, які можна завантажити з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД Міндоходів http://acskidd.gov.ua.

Використання нових реєстраційних документів для органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності є обов’язковим з 01.01.2014 року.

Для самостійної генерації ключів необхідно використовувати оновлену настанову користувача на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД Міндоходів, яку можна переглянути тутhttp://www.acskidd.gov.ua/download/manual/EU13OManual.pdf.

Нагадуємо, що з 5 грудня 2013 року запрацював новий сервіс від Міндоходів - „Електронний кабінет платника податків". Призначенням Електронного кабінету платника податків є надання платнику податків можливості реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування в режимі on-line. Зайти до свого Електронного кабінету може лише той платник, якій має відповідний електронний ключ цифрового підпису, отриманий в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів або його представництвах. Система цифрового підпису припускає, що кожен користувач має свій таємний ключ, який використовується для формування підпису (шифрування інформації), а також відповідний цьому таємному ключу відкритий ключ, який міститься в Сертифікаті відкритого ключа, що призначений для розшифрування ЕЦП і одержання інформації, яка знаходитиметься у звіті.

Головне управління Міндоходів у Полтавській області

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...