• Головна
  • «Діалог з країною» активізувався
15:41, 5 серпня 2013 р.

«Діалог з країною» активізувався

«Ретельно розглянути кожне проблемне питання та забезпечити з боку влади належну допомогу людям з усіх їх звернень. Таке завдання поставив глава держави Віктор Янукович, оскільки для кожного громадянина такі проблеми важливі», - зазначив директор Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Микола Перепелиця на прес-конференції в ОКІА «Новини Полтавщини».

Потягом 12 – 22 лютого 2013 року на багатофункціональний телефонний номер державної установи «Урядовий контактний центр» у рамках проекту «Діалог з країною» надійшло 21 162 дзвінки, у тому числі було зареєстровано 16 438 звернень. По 4 271 дзвінку заявникам було надано довідкову інформацію фахівцями «Урядового контактного центру». Із загальної кількості зареєстрованих звернень – 12 167 звернень надіслано на розгляд органам державної влади. Найбільше таких звернень у розрізі регіонів надійшло від жителів Донецької (1 277), Харківської (938), Дніпропетровської (932), Одеської (916) і Луганської (845) областей. З Полтавської області надійшло 345 звернень. Місцевими органами виконавчої влади у рамках проекту загалом опрацьовано 4 270 звернень громадян. З яких позитивно вирішено 460 питань, вирішено частково – 22, надано відповідні роз’яснення авторам 2 426 звернень, відмовлено у розгляді 94 звернень (вирішення можливе за наявності бюджетного фінансування, або лише у судовому порядку, чи не передбачено чинним законодавством).

Після проведення в лютому всеукраїнського телепроекту „Діалог з країною” цей процес активізувався. З Адміністрації Президента України за січень-липень до облдержадміністрації надійшло 366 звернень від громадян Полтавської області. Найбільше – від жителів Полтави (88), Кременчука (33) та Кременчуцького району (25), з яких було порушено 372 питання. Найбільшу частку становлять питання соціального захисту (26% від загальної кількості), комунального господарства (понад 17%), житлової політики (понад 15%). Вирішено позитивно питання у 34 зверненнях, на 229 надано роз'яснення відповідно до вимог чинного законодавства. Серед вирішених позитивно – 53% щодо надання матеріальної допомоги.

«На даний момент активно проводиться роз’яснювальна робота для населення Полтавської області, оскільки більшість проблемних питань можна вирішити на місцевому рівні. Саме для людей старшого віку запроваджено надання послуг через пошту. Зараз влада значно відкритіша для громадян і створює всі умови для вирішення суспільних проблем населення», - зазначив Микола Перепелиця.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...