Відділ статистики інформує

Про стан споживчих цін у лютому 2013 року

Індекс споживчих цін (індекс інфляції) у лютому 2013р. по Полтавській області становив 99,9%, що на рівні України в цілому.

На споживчому ринку області в лютому 2013р. ціни на продукти харчування та безалкогольні напої в цілому залишились на рівні попереднього місяця при цьому подешевшали цукор на 2,4%, сало – на 1,6%, м’ясо та м’ясо-продукти – на 1,0%, рис – на 0,5% і підвищились в ціні молоко на 1,2%, хліб – на 1,1%, масло – на 0,6%, безалкогольні напої, сир і м’який сир (творог) – на 0,5%, макаронні вироби та інші продукти переробки зернових – на 0,4%, фрукти – на 0,3%, овочі, яйця, риба та продукти з риби – на 0,1%.

Алкогольні напої та тютюнові вироби підвищились в ціні на 0,2%, у тому числі тютюнові вироби – на 0,3%, алкогольні напої – на 0,2%.

Підвищення цін (тарифів) на житло, воду, електроенергію газ та інші види палива на 0,1% зумовлене збільшенням на 1,3% плати за водопостачання, на 0,1% – вартості утримання та ремонту житла.

Зниження цін на транспорт у цілому на 0,3% сталося через подешевшання перевезень залізничним пасажирським транспортом на 1,8%, палива та мастил – на 0,9%. Разом з тим на 0,1% зросла вартість транспортних засобів.

На 0,1–1,6% знизились ціни на предмети домашнього вжитку, побутову техніку та поточне утримання житла, у сфері зв’язку, на одяг і взуття. Водночас на 0,3% та 0,2% відповідно зросли ціни у сфері охорони здоров’я та відпочинку і культури. Ціни у сфері освіти, ресторанів та готелів залишились на рівні попереднього місяця.

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Основной принцип - «посетил - отпишись». 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

 Комментарии предназначены для общения и обсуждения , а также для выяснения интересующих вопросов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама, заявления, связанные с деятельностью компании.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать