Черговий протест відбувається на підтримку безстрокової акції пікетування Вільної профспілки залізничників України, яка  триває під стінами “Укрзалізниці”.

Голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун зустрівся з колективом філії «Південна залізниця», а прес-служба ПАТ «Укрзалізниця» розповсюдила прес-реліз щодо подій у локомотивному депо "Кременчук":

«Проблеми локомотивного депо Кременчук притаманні багатьом депо галузі, але це не спонукає інших до радикальних дій. Оскільки залізничники усвідомлюють соціальну відповідальність перед суспільством і попри технічні складнощі  несуть тягар транспортного забезпечення: здійснюють перевезення  вантажів, а також бездоганно виконують роботу з пасажирських перевезень, забезпечують технічне обслуговування інфраструктури, яка нараховує сотні тисяч об’єктів. У складних умах зо дня в день вершать працю колійники, енергетики — усі складові ланки залізниці. І попри непрості умови ніхто не опускає руки, не вдається до крайнощів, як це чинять працівники вільної профспілки локомотивного депо Кременчук. Бо завжди існували проблеми, навіть за найсприятливіших умов економічного стану у державі. Отже, проблеми вирішують справою, а не страйком. Усім  відомо, що бездіяльність не дає ніяких результатів, окрім погіршення. То, чи слід на сьогоднішній час опускати руки? Варто зазначити, що підстави для оптимізму є. Нехай вони не так миттєво вирішать проблеми, але заплановані наміри щодо покращення ситуації в цілому.  

Залізниця – це єдиний ланцюг, в якому пліч-о-опліч працюють колійники, зв’язківці, енергетики, будівельники, тощо. І вихід з ладу однієї ланки цього  ланцюга неодмінно позначиться на діяльності всього механізму.

Голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун під час зустрічі з колективом філії «Південна залізниця» констатував той факт, що період стагнації залишився позаду, тобто, в 2016 р. і наразі галузь працює з непоганими показниками. Це стало  точкою відліку для реалізації «Стратегічної програми розвитку галузі на період з 2017 по 2021рр.»,  якою передбачено не лише зростання зарплати за показниками якої «Укрзалізниця» має увійти в десятку  галузей, де працівники отримують високу зарплату. Окрім того, упродовж вказаного періоду ПАТ «Укрзалізниця» запланувала придбати  400 пасажирських вагонів, 11 млрд інвестувати  – на придбання електропоїздів, 3,5 млрд. —  дизель-поїздів та понад 10 млрд —  у модернізацію та ремонт наявного рухомого складу.  Передбачається, що за п’ять років ПАТ « Укрзалізниця» придбає  200 нових локомотивів, а також виконає в необхідному обсязі модернізацію існуючих.

 Загалом, інвестиції в тяговий рухомий склад становитимуть понад 40 млрд грн, з них 30 млрд. грн. — на придбання нових локомотивів та 9,5 млрд. грн..– на модернізацію та ремонт діючих. Зрозуміло, що все це не може здійснитися воднораз. Потрібен час,  також  порозуміння  та злагоджена праця усіх ланок виробництва. Тільки таким шляхом можна  подолати існуючі проблеми та негаразди, які ніхто не приховує, вони усі відомі. Тож замість того, щоб скаржитися, варто сьогодні об’єднатися і працювати на спільний результат.

Страйк – останнє діло і до нього вдаються песимісти. За непростих економічних умов слід бути згуртованим та цілеспрямованими. Через те, крайнощі у вигляді страйку проблему не вирішують, а навпаки — загострюють. Такі методи ніколи не  були притаманні залізничникам.

Ми — завжди відкриті до конструктивних діалогів, пропозицій, ми готові діяти, але не складати руки.

В умовах реформування галузі, наприкінці минулого року економічні показники засвідчили, що залізнична галузь здолала непростий період, перейшла рубікон і стає на колії оновлення.  На протязі 2016- 2017 року зарплата залізничників зросла на 50%. Галузевим планом капітальних інвестицій на найближчі п’ять років передбачено 40 млрд грн., з яких 30 млрд грн. буде затрачено на придбання локомотивів, у т.ч. і 120 вантажних електровозів та 9,5 млрд грн. на модернізацію та ремонт існуючих одиниць тяги. Це непроста робота не одного дня. Але такий крок був сприйнятий незрозуміло з боку вільних профспілок. Залізниця –це злагоджений колектив, який потребує взаємодії та несе велику соціальну відповідальність перед суспільством. Наразі, філія «Південна залізниця» працює в штатному режимі, виконує нагальні завдання, поставлені Укрзалізницею. Виробничі питання, які виникають в нашій повсякденній роботі, вирішуються усіма депо своєчасно. Але чомусь вільні профспілки локомотивного депо Кременчук, порушуючи внутрішній розпорядок, не дають втілювати завдання філії в життя і працювати злагоджено як єдиний організм, і що –закономірно - це вилилося з їх боку в несанкціонований мітинг під назвою «італійський страйк».

Нагадаємо, сьогодні о 5.00 ранку Вільна профспілка машиністів локомотивного депо «Кременчук» разом із машиністами у локомотивному депо розпочали так званий італійський страйк. Протест відбувається на підтримку безстрокової акції пікетування Вільної профспілки залізничників України, яка до цього часу триває під стінами адмінбудівлі «Укрзалізниці».

Голова Полтавської ОДА Валерій Головко на своїй сторінці у соцмережі прокоментував дану ситуацію та заявив: намагання блокувати залізничні колії каратимуться у рамках закону й максимально жорстко.

"Жодні вантажі, які мають походження з Російської Федерації, не проходять по коліям Полтавщини. Наша залізнична дорога є стратегічно важливою для оборони держави. Тому будь-які намагання втрутитись в її роботу несуть загрозу для області та є посяганням на територіальну цілісність України”, – йдеться у його дописі.

0532.ua

Кременчуцькі машиністи можуть поплатися за "італійський страйк"

Черговий протест відбувається на підтримку безстрокової акції пікетування Вільної профспілки залізничників України, яка  триває під стінами “Укрзалізниці”.

Голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун зустрівся з колективом філії «Південна залізниця», а прес-служба ПАТ «Укрзалізниця» розповсюдила прес-реліз щодо подій у локомотивному депо "Кременчук":

«Проблеми локомотивного депо Кременчук притаманні багатьом депо галузі, але це не спонукає інших до радикальних дій. Оскільки залізничники усвідомлюють соціальну відповідальність перед суспільством і попри технічні складнощі  несуть тягар транспортного забезпечення: здійснюють перевезення  вантажів, а також бездоганно виконують роботу з пасажирських перевезень, забезпечують технічне обслуговування інфраструктури, яка нараховує сотні тисяч об’єктів. У складних умах зо дня в день вершать працю колійники, енергетики — усі складові ланки залізниці. І попри непрості умови ніхто не опускає руки, не вдається до крайнощів, як це чинять працівники вільної профспілки локомотивного депо Кременчук. Бо завжди існували проблеми, навіть за найсприятливіших умов економічного стану у державі. Отже, проблеми вирішують справою, а не страйком. Усім  відомо, що бездіяльність не дає ніяких результатів, окрім погіршення. То, чи слід на сьогоднішній час опускати руки? Варто зазначити, що підстави для оптимізму є. Нехай вони не так миттєво вирішать проблеми, але заплановані наміри щодо покращення ситуації в цілому.  

Залізниця – це єдиний ланцюг, в якому пліч-о-опліч працюють колійники, зв’язківці, енергетики, будівельники, тощо. І вихід з ладу однієї ланки цього  ланцюга неодмінно позначиться на діяльності всього механізму.

Голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун під час зустрічі з колективом філії «Південна залізниця» констатував той факт, що період стагнації залишився позаду, тобто, в 2016 р. і наразі галузь працює з непоганими показниками. Це стало  точкою відліку для реалізації «Стратегічної програми розвитку галузі на період з 2017 по 2021рр.»,  якою передбачено не лише зростання зарплати за показниками якої «Укрзалізниця» має увійти в десятку  галузей, де працівники отримують високу зарплату. Окрім того, упродовж вказаного періоду ПАТ «Укрзалізниця» запланувала придбати  400 пасажирських вагонів, 11 млрд інвестувати  – на придбання електропоїздів, 3,5 млрд. —  дизель-поїздів та понад 10 млрд —  у модернізацію та ремонт наявного рухомого складу.  Передбачається, що за п’ять років ПАТ « Укрзалізниця» придбає  200 нових локомотивів, а також виконає в необхідному обсязі модернізацію існуючих.

 Загалом, інвестиції в тяговий рухомий склад становитимуть понад 40 млрд грн, з них 30 млрд. грн. — на придбання нових локомотивів та 9,5 млрд. грн..– на модернізацію та ремонт діючих. Зрозуміло, що все це не може здійснитися воднораз. Потрібен час,  також  порозуміння  та злагоджена праця усіх ланок виробництва. Тільки таким шляхом можна  подолати існуючі проблеми та негаразди, які ніхто не приховує, вони усі відомі. Тож замість того, щоб скаржитися, варто сьогодні об’єднатися і працювати на спільний результат.

Страйк – останнє діло і до нього вдаються песимісти. За непростих економічних умов слід бути згуртованим та цілеспрямованими. Через те, крайнощі у вигляді страйку проблему не вирішують, а навпаки — загострюють. Такі методи ніколи не  були притаманні залізничникам.

Ми — завжди відкриті до конструктивних діалогів, пропозицій, ми готові діяти, але не складати руки.

В умовах реформування галузі, наприкінці минулого року економічні показники засвідчили, що залізнична галузь здолала непростий період, перейшла рубікон і стає на колії оновлення.  На протязі 2016- 2017 року зарплата залізничників зросла на 50%. Галузевим планом капітальних інвестицій на найближчі п’ять років передбачено 40 млрд грн., з яких 30 млрд грн. буде затрачено на придбання локомотивів, у т.ч. і 120 вантажних електровозів та 9,5 млрд грн. на модернізацію та ремонт існуючих одиниць тяги. Це непроста робота не одного дня. Але такий крок був сприйнятий незрозуміло з боку вільних профспілок. Залізниця –це злагоджений колектив, який потребує взаємодії та несе велику соціальну відповідальність перед суспільством. Наразі, філія «Південна залізниця» працює в штатному режимі, виконує нагальні завдання, поставлені Укрзалізницею. Виробничі питання, які виникають в нашій повсякденній роботі, вирішуються усіма депо своєчасно. Але чомусь вільні профспілки локомотивного депо Кременчук, порушуючи внутрішній розпорядок, не дають втілювати завдання філії в життя і працювати злагоджено як єдиний організм, і що –закономірно - це вилилося з їх боку в несанкціонований мітинг під назвою «італійський страйк».

Нагадаємо, сьогодні о 5.00 ранку Вільна профспілка машиністів локомотивного депо «Кременчук» разом із машиністами у локомотивному депо розпочали так званий італійський страйк. Протест відбувається на підтримку безстрокової акції пікетування Вільної профспілки залізничників України, яка до цього часу триває під стінами адмінбудівлі «Укрзалізниці».

Голова Полтавської ОДА Валерій Головко на своїй сторінці у соцмережі прокоментував дану ситуацію та заявив: намагання блокувати залізничні колії каратимуться у рамках закону й максимально жорстко.

"Жодні вантажі, які мають походження з Російської Федерації, не проходять по коліям Полтавщини. Наша залізнична дорога є стратегічно важливою для оборони держави. Тому будь-які намагання втрутитись в її роботу несуть загрозу для області та є посяганням на територіальну цілісність України”, – йдеться у його дописі.

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Основной принцип - «посетил - отпишись». 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

 Комментарии предназначены для общения и обсуждения , а также для выяснения интересующих вопросов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать