Полтавці дізналися як працювати над дизайном у соцмережах

Учора у Grass Coworking пройшов тренінг «Дизайн у соцмережах або Криворукість лікується».

Це вже не перший тренінг, попередній стосувався роботи у Facebook та розробки стратегії для проекту у цій соцмережі.

Головним спікером заходу був арт-директор Yoda Consult Георгій Єрьомін, який 12 років працює в дизайні з комерційними, політичними та громадськими проектами.

За словами Єрьоміна, задач у дизайні для соцмереж може бути кілька і їх потрібно зрозуміти ще на початку роботи над проектом.

Це передача інформації, заклик до дії, виклик асоціацій чи емоцій. Зі зростанням кількості соцмереж, зросли і об’єми роботи для дизайнера.

Адже Facebook, Google+, Youtube, Twitter, Instagram мають різні розміри для зображень і їх необхідно знати для вдалого компонування інформації.

Після технічних деталей щодо форматів файлів, розширень та гармонії кольорів, лектор перейшов до показу помилок на прикладах з полтавських спільнот у Facebook.

Це - полтавські чиновники, громадські організації, онлайн- видання, представники місцевого бізнесу.

Одна з головних тез Єрьоміна:

«Дизайн має полегшувати читачу сприйняття інформації, а не ускладнювати її».

Тим паче, що увага людини у соцмережах може вимірюватися кількома секундами. Ще кілька тез з тренінгу щодо роботи дизайнера у соцмережах:  

Краще ніяк, ніж погано;

 Не використовуйте штампів у своїх ілюстраціях;

Подумайте, чи зрозуміють ваші читачі сенс, який ви закладаєте у візуальну складову. Також спікер порадив не намагатися запхнути усю потрібну інформацію на одну картинку.

По-перше, це погано читатиметься.

А, по-друге, якщо її потрібно буде пустити на рекламу у Facebook, це коштуватиме дуже дорого.

Для тих же, хто ще не володіє професійними інструментами для дизайну, SMM-спеціаліст Денис Старостін розповів про корисні графічні сервіси.

До таких відносяться VSCO Cam, Canva.com, Prisma.

Ці інструменти доволі прості і дають можливість обробити візуальний контент для соцмереж.

Наприкінці тренінгу Георгій Єрьомін у якості підсумку дав кілька порад:

1. Будь-яке зображення, яке ви постите у соцмережах, — ваша реклама.

2. Працюйте над тим, щоб весь ваш проект мав єдиний стиль;

3. Акцентуйте на потрібному;

4. Дотримуйтеся структури;

5. Виділяйтеся серед інших;

6. Дбайте про різноманітність контенту, щоб він не приївся підписникам;

7. Найважливіше у дизайні — отриманий від проекту результат.

Він і є головним критерієм якості.

Це не останній навчальний захід у цьому освітньому циклі. За словами організаторів, вони хочуть проводити такі проекти з періодичністю у 3-4 тижні.

Олена Бабенко

30 просмотров в июле
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов