В одному з кондитерських магазинів Полтави на вул. Соборності продали пахлаву з цвіллю.

Про це повідомили покупці в соцмережах і виклали фото.

Цікаво, що цей магазин на вулиці Соборності відкрився недавно, наприкінці травня.

Коли права споживача порушені — що робити?

Крок 1. Із претензіями і копією розрахункового документу необхідно звернутися до продавця товару/надавача послуги, які не влаштували. У двох екземплярах потрібно підготувати заяви з обґрунтованими зауваженнями та вимогами. Якщо порушник відмовляється взяти заяву з рук постраждалого споживача — надіслати її йому рекомендованим листом.

Зазвичай на цьому етапі більшість непорозумінь вирішується на користь споживача.

Крок 2. Якщо недобросовісний продавець товару/надавач послуг відмовляється йти назустріч або споживач не отримав відповіді від нього на свою заяву, необхідно сформувати пакет документів до ГУ Держпродспоживслужби у Полтавській області (36020, м.Полтава, вул.Воскресенський узвіз, 7). Туди входить: чек, квитанція або договір про придбання товару/послуги, заява із описом проблеми та точною назвою суб’єкта господарювання, фактичною адресою його роботи або/та місцезнаходженням торгівельного павільйону. Також варто додати копію заяви, яка попередньо направлялася порушнику поштою.

Тільки за наявності назви та адреси суб’єкта господарювання держслужбовці можуть позапланово перевірити недобросовісного підприємця/заклад. На все про все у них — 30 календарних днів.

0532.ua

В одному з магазинів Полтави людині продали пахлаву з пліснявою

В одному з кондитерських магазинів Полтави на вул. Соборності продали пахлаву з цвіллю.

Про це повідомили покупці в соцмережах і виклали фото.

Цікаво, що цей магазин на вулиці Соборності відкрився недавно, наприкінці травня.

Коли права споживача порушені — що робити?

Крок 1. Із претензіями і копією розрахункового документу необхідно звернутися до продавця товару/надавача послуги, які не влаштували. У двох екземплярах потрібно підготувати заяви з обґрунтованими зауваженнями та вимогами. Якщо порушник відмовляється взяти заяву з рук постраждалого споживача — надіслати її йому рекомендованим листом.

Зазвичай на цьому етапі більшість непорозумінь вирішується на користь споживача.

Крок 2. Якщо недобросовісний продавець товару/надавач послуг відмовляється йти назустріч або споживач не отримав відповіді від нього на свою заяву, необхідно сформувати пакет документів до ГУ Держпродспоживслужби у Полтавській області (36020, м.Полтава, вул.Воскресенський узвіз, 7). Туди входить: чек, квитанція або договір про придбання товару/послуги, заява із описом проблеми та точною назвою суб’єкта господарювання, фактичною адресою його роботи або/та місцезнаходженням торгівельного павільйону. Також варто додати копію заяви, яка попередньо направлялася порушнику поштою.

Тільки за наявності назви та адреси суб’єкта господарювання держслужбовці можуть позапланово перевірити недобросовісного підприємця/заклад. На все про все у них — 30 календарних днів.

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Основной принцип - «посетил - отпишись». 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

 Комментарии предназначены для общения и обсуждения , а также для выяснения интересующих вопросов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать