12 відомих сайтів, що потрапили під санкції Google

Якщо ви хоч раз піддавалися спокусі і практикували чорні методи SEO з метою маніпуляції результатами пошуку, погляньте на 12 сумних історій нижче, які вчать, як не треба робити. Ці сайти всесвітньо відомих компаній були спіймані на гарячому, і потрапили під санкції Google.

Неважливо, чи застосовуєте ви клоакінг, надання відрізняється контенту для користувачів і ПС., купуєте беклінків, створюєте дорвей Сайти, створені для перенаправлення на інший ресурс. або ховаєте посилання на сайті — Google завжди швидко і жорстоко покарає за таку поведінку ручними санкціями. Сумно те, що штраф можна отримати, навіть якщо «грішили» не особисто ви. У деяких випадках всьому виною стає просте відсутність уваги або погане розуміння питання. Smart-web.com.ua точно знает как не попасть под санкции Google и как предоставить качественное продвижение сайтов и его создание.

1. The Washington Post

У жовтні 2007 року сайт The Washington Post викрили у продажу посилань на своєму блозі без дотримання кращих практик Google. Значення PageRank тоді знизилося з PR7 до PR5, а було відновлено через пару місяців.

12 відомих сайтів, що потрапили під санкції Google1

Сьогодні такий штраф може призвести до потенційної втрати трафіку в розмірі близько 76,4 млн

2. WordPress

У березні 2005 року WordPress був оштрафований за використання дорвеїв — непотрібних і спамний, з точки зору пошукових систем, веб-сторінок, що перенаправляє користувачів на інші ресурси. Контент дорвея, як правило, безглуздий, з великим вмістом певних дорогих ключових слів, а його метою є потрапляння в результати пошуку.

WordPress зберігав 168 тисяч статей з дорогими рекламними ключами, які створені третіми особами, за що був покараний пошуковою системою Google на два дні. Протягом цього періоду сайт WordPress не ранжировался за власним назвою, а PageRank був знижений до нуля.

12 відомих сайтів, що потрапили під санкції Google2

Сьогодні такий штраф може призвести до потенційної втрати трафіку в розмірі близько 10,08 млн

3. BBC

У березні 2013 року сайт BBC потрапив під санкції за неприродні посилання на одній сторінці. Подробиці ситуації не були оголошені. За чутками, це могло статися не з вини самого BBC, а через RSS-складальника. Сторінка була знижена в результатах пошуку Google.

12 відомих сайтів, що потрапили під санкції Google3

Сьогодні такий штраф може призвести до потенційної втрати трафіку в розмірі близько 3,52 млн за 1 день

4. BMW

У лютому 2006 року сайт BMW був спійманий на маніпуляціях результатами пошуку за запитом used car. При кліці по посиланню користувач перенаправлявся на основну сторінку компанії BMW.

За такі витівки сайт був повністю вилучений з видачі на термін 3 дні.

12 відомих сайтів, що потрапили під санкції Google4

Сьогодні такий штраф може призвести до потенційної втрати трафіку в розмірі близько 71,600 млн

5. Mozilla

У квітні 2013 року сайт Mozilla був покараний за збереження веб-сторінки з 12 МБ спаму, який містився в 21 169 коментарях користувачів. В те, що трапилося, не можна звинувачувати Mozilla, однак це стало хорошим уроком: обов'язково стежте за чистотою контенту, що розміщується користувачами в розділі коментарів.

Сторінка була знижена в ранжируванні, і згодом її видалили з сайту повністю.

12 відомих сайтів, що потрапили під санкції Google5

Сьогодні такий штраф може призвести до потенційної втрати трафіку в розмірі близько 1,25 млн за 1 день

6. Genius

Раніше, коли Genius ще був відомий як Rap Genius, компанія була публічно покарана пошуковою системою Google за заохочення блогерів штучними посиланнями взамін на надання ними текстів пісень. Це призвело до десятиденного бану, протягом якого Rap Genius не відображався у видачі по своїй назві. Також сайт переніс падіння PageRank.

12 відомих сайтів, що потрапили під санкції Google6

Сьогодні такий штраф може призвести до потенційної втрати трафіку в розмірі близько 3,8 млн

7. eBay

Від цієї історії загадковістю віє, оскільки ні eBay, ні Google так і не озвучили подробиці інциденту. У 2014 році сайт компанії потрапив під ручні санкції і випав з результатів пошуку з незрозумілих причин.

12 відомих сайтів, що потрапили під санкції Google7

Сьогодні такий штраф може призвести до потенційної втрати трафіку в розмірі близько 6,11 млн за 1 день

8. Overstock

У лютому 2011 року Overstock пропонував знижки для шкіл в обмін на беклінків на свій сайт і штучно поліпшував ранжування певних продуктів. Це призвело до штрафу терміном на два місяці — сайт компанії не з'являвся в результатах пошуку Google по власній назві.

12 відомих сайтів, що потрапили під санкції Google8

Сьогодні такий штраф може призвести до потенційної втрати трафіку в розмірі близько 12,17 млн

9. JC Penney

Сайт компанії JC Penney на два місяці випав з першої сторінки результатів пошуку по багатьом запитам. Причиною стала велика кількість платних посилань, розміщених на неспоріднених сайтах. Компанія JC Penney негайно звільнила команду SEO, яка працювала з ними.

12 відомих сайтів, що потрапили під санкції Google9

Сьогодні такий штраф може призвести до потенційної втрати трафіку в розмірі близько 12,33 млн

10. The Home Depot

У 2012 році компанія The Home Depot попросила своїх партнерів розмістити посилання на її сайт з певним якірним текстом. Все б нічого, але посилання в результаті зробили невидимою (білий шрифт на білому фоні, текст позаду зображення).

За це Google прибрав з ТОП-10 багато сторінок сайту на два місяці.

12 відомих сайтів, що потрапили під санкції Google10

Сьогодні такий штраф може призвести до потенційної втрати трафіку в розмірі близько 37,13 млн

 ЦЕ ВСЕ ДОБРЕ, АЛЕ ХТО Ж ПОКАРАЄ КАРАТЕЛЯ?

Що ж, відповідь на дане питання може вас здивувати, але Google абсолютно не соромиться демонструвати приклади на собі. Ось парочка власних гріхів Гугла, за які він себе по-чесному покарав.

11. Google Chrome

Одного разу Google завинив, купуючи посилання для просування свого власного браузера в січні 2012 року. І хоча у компанії стверджували, що це вийшло випадково, Google все ж покарав сам себе, знизивши позиції головної сторінки Google Chrome видачі на два місяці.

12. Google AdWords

Google AdWords був звинувачений в клоакинге в липні 2010 року. Представник компанії заявив, що «деякі сторінки Google ненавмисно відображали різний вміст для пошукового робота і користувачів».

Незважаючи на те, що ця історія відноситься скоріше до розряду нещасних випадків, Google виписав собі штраф, знизивши позиції у видачі на невизначений період часу, таким чином показуючи наочний приклад, що може статися, якщо допускати такі помилки.
 

Робота з розкручування сайту в пошукових системах — завдання не з простих, вимагає уважності і наявності хороших знань про роботу пошукових систем. Необізнаність в певних речах може призвести до виключення сайту з результатів пошуку або пониження позицій, тому завжди звертайтесь за допомогою до професіоналів.