Іноземні вболівальники залишили гроші у полтавських музеях

Євро-2012 закінчилося. Хтось полегшено зітхнув, хтось просльозився, вже засумувавши за футбольним святом. А хтось почав підраховувати зароблене і витрачене у зв’язку з проведенням Чемпіонату Європи з футболу.

Так, за підрахунками експертів, витрати України на Євро-2012 склали близько 40 млрд. грн. Повернути їх буде можна через 2-3 роки. Прибуток від проведення Чемпіонату склав 750 млн. грн. — приблизно стільки у нашій країні залишило півтори мільйони іноземних фанів.

Скільки коштів закордонні гості витратили в Полтаві? Підрахувати це важко. Та закцентувати увагу ми вирішили на двох найпопулярніших музеях нашого регіону. Це Краєзнавчий музей та музей «Поле Полтавської битви», де, до речі, організованого приїзду іноземців не чекали.

За словами директора музею «Поле Полтавської битви» Наталії Білан, за червень поточного року заповідник відвідало 6601 особа. Це на 1186 чоловік більше, ніж за цей самий період у 2011 році. Серед приїжджих експонати з екскурсоводом оглянуло 380 іноземців. Ще 25 чоловік скористалося послугами аудіогідів. Решта відвідувачів музею — свої, українці.

— Безумовно, Євро-2012 вплинуло на кількість відвідувачів нашого музею. Але вони приїжджали до нас неорганізовано — групами по 3, 5, 8 чоловік. Найчастіше ми проводили для них екскурсії англійською мовою. Найбільше з-поміж закордонних фанів у нас було росіян, шведів та голландців. Вони заїхали в Полтаву, прямуючи на футбольний матч до Харкова. — Щодо інших іноземців, важко сказати, це — звичайні туристи чи футбольні вболівальники, — розповіла Наталія Білан.

Що стосується закордонних гостей, у червні музей «Поле Полтавської битви» відвідали громадяни 22 країн: Швеції, Франції, США, Ізраїлю, Німеччини, Норвегії, Китаю, Голландії, Руанди, Румунії, Канади, Йорданії, Іспанії, Індії, Фінляндії, Таїланду, Болгарії, Казахстану, Білорусі, Молдови, Росії та України. Росіяни приїздили до музею з Москви, Санкт-Петербургу, Бєлгорода, Ростова-на-Дону, Коломни, Пермі, Ульяновська, Уфи, Курська, Тюмені, Челябинська, Нижнього Новгорода, Брянська, Тули, Свердловська, Нижньовартівська, Владивостока, Воронежа та Іваново. Українці ж до заповідника прибули з Полтавської, Сумської, Харківської, Одеської, Дніпропетровської та Черкаської областей.

Як справи у Краєзнавчому музеї? У червні до музею прийшло 43 чоловіки. Про це повідомила Людмила Бойко, завідуюча відділом науково-освітньої пропаганди Полтавського краєзнавчого музею. Як виявилося, 25 іноземців приїхало з Гонконгу. Заїхали до Полтави попутно, прямуючи на футбольний матч у Донецьку. У китайців був свій перекладач. Решта закордонних гостей скористалися послугами екскурсоводів Краєзнавчого музею, приїхавши в Україну зі Швеції, Польщі, Німеччини та Канади.

За спостереженнями працівників «Поля Полтавської битви», найчастіше закордонні гості купують у них магнітики з символікою України. Решта сувенірів — на смак. Комусь до вподоби листівки, комусь — щось інше. Працівники ж Краєзнавчого музею відзначають: серед найбільш розкуповуваного — буклети про музей, карта Полтавщини, фігурки козаків.

Скільки коштів залишили у музеях туристи, підрахувати важко. Екскурсія з аудіогідом у заповіднику «Поле Полтавської битви» коштує 20 гривень, з екскурсоводом — 40 гривень. Вхід до Краєзнавчого музею обійдеться дорослому у 5 гривень, дитині — у 3 гривні. За екскурсію по всьому музею там просять 30 гривень (20 гривень — за «подорож крізь час» по одному відділу). Та, як мінімум, іноземці залишили в Полтаві 2900 гривень (500 гривень за аудіогіди + 1900 гривень за екскурсії хоча б по 8 чоловік + 500 гривень за екскурсію хоча б по 1 відділу Краєзнавчого музею тільки 25 гонконгівців). Ну, що скажеш, — близько 3000 тисяч — який-не-який, а таки вклад в економіку Полтави...

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов. Для оценок и рецензии используйте форму отзывов