В 2016 році «Аеропорт-Полтава» має отримати статус міжнародного

15 січня в Полтавській облдержадміністрації відбулась робоча зустріч між керівниками області та представниками компанії «Авіаплан», які займаються консультаційною діяльністю в сфері авіаперевезень. Експерти мали оцінити перспективи «Аеропорту Полтава».

За словами засновника «Авіаплану» Євгена Трескунова, полтавський аеропорт має хороші перспективи вже до 2020 року отримати контракти від міжнародних авіаперевізників та здійснювати регулярні міжнародні авіаперевезення.

«Протягом жовтня-грудня «Авіаплан» опрацював наявність авіаційних перспектив. Наразі ми маємо висновки, згідно з якими Полтавщина має відмінні перспективи по налагодженню авіаційних рейсів. Зона обслуговування «Аеропорту Полтава» -  4,3 млн населення в радіусі 200 км від Полтави. В нашу зону обслуговування потрапляють також Дніпропетровська та Харківська області», - розповів Трескунов.

При пасажиропотоці у 120 тисяч пасажирів на рік Полтавщина має змогу отримати в обласний бюджет близько 12 млн євро. Також це надасть додатково мінімум 500 робочих місць.

«Якщо аеропорт зможе отримати 120 тисяч пасажирів на рік і до тисячі тон вантажу, то це зможе дати щонайменше 500 робочих місць та дасть річний ефект більше 12 млн євро. Таку кількість пасажиропотоку можна отримати за умов лише 1 рейсу бюджетної авіакомпанії на день», - каже Євген Трескунов.

Експерти розробили план розвитку полтавського аеропорту, який складається з трьох етапів. В рамках першого етапу, який триватиме у 2016 році, планується отримання аеропортом міжнародного статусу. В 2017 році планують модернізувати інфраструктуру та залучення державних або кредитних коштів. Останній етап розвитку завершиться в 2020 році, коли планують створити наземну інфраструктуру.

Цікаво, що отримання міжнародного статусу дає змогу фактично одразу виконувати міжнародні рейси. Проте наразі аеропорт до цього не готовий.

«Стан аеропорту в Полтаві не жахливий, а задовільний. Але ми не говоримо, що вже зараз готові здійснювати рейси. Нам необхідно залучати інвесторів. Також в самому аеропорті необхідно дещо підлатати злітну смугу та створити належну інфраструктуру», - говорить голова Полтавської ОДА Валерій Головко.

Поки конкретних сум, які необхідні на повноцінний запуск аеропорту експерти не називають.

«Згідно іноземного досвіду, щоб створити міжнародний аеропорт, де немає мільйона пасажирів на рік, необхідно кілька мільярдів доларів. Цих коштів в держави немає, але їх можна взяти у інвесторів», - говорить Євген Трескунов.

Крім цього, за словами Головка допомогу в фінансуванні аеропорту може надати нардеп та власник «Ворскли» Костянтин Жеваго. В минулому році полтавський футбольний клуб ледь отримав дозвіл на проведення єврокубкових матчів в Полтаві через відсутність аеропорту.

Читайте по темі: Прогулянка по старому аеропорту "Полтави"

Полтавський аеропорт – машина часу, яка повертає лише в минуле

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов. Для оценок и рецензии используйте форму отзывов