• Головна
  • Кожен полтавець, який оформить регулярний платіж у ПриватБанку, має шанс виграти путівку вартістю 10 000 грн.
Реклама
18:24, 16 грудня 2014 р.

Кожен полтавець, який оформить регулярний платіж у ПриватБанку, має шанс виграти путівку вартістю 10 000 грн.

Реклама

Регулярні платежі за комунальні послуги від ПриватБанку – дуже зручна й економна послуга, яка з кожним днем здобуває все більше прихильників.

Кожен власник будь-якої пластикової картки ПриватБанку може зарєструватися на сторінці reg.pb.ua, в меню банкомата, в терміналі самообслуговування або ж в Інтернет-банку Приват24, щоб потім деякий час не згадувати про те, за що треба заплатити. Платіж автоматично здійснюватиметься з картки (як з особистих, так і з кредитних коштів).

 

  З 1 жовтня до 31 грудня в ПриватБанку триває акція, яка дає шанс кожному клієнту, який підключив до своєї пластикової картки послугу "Регулярний платіж", виграти цінний подарунок: смартфон Samsung Galaxy Mega, планшет Sumsung Galaxy Tab 3, фотоапарат Canon EOS 600D, а також головний приз за підсумками всієї акції – туристичну путівку на суму 10 тисяч гривень.

 

  "Акція "Путівка за платіжку" оголошена ПриватБанком для того, аби наші клієнти дізналися про можливості своїх пластикових карток якомога більше, – говорить Анжеліка Логвиненко, керівник бізнесу платежів і переказів Полтавського ГРУ ПриватБанку. – Часто буває так, що людина має пластикову картку, але користується нею тільки раз на місяць, знімаючи готівку. І в той же час вистоює довжелезні черги в різних установах, аби здійснити обов'язкові щомісячні платежі. ПриватБанк прагне донести до своїх клієнтів, що, маючи нашу пластикову картку, їм навіть не треба з дому виходити, аби перерахувати кудись гроші. А з послугою "Регулярні платежі" – навіть необов'язково пам'ятати, кому й за що платити. Банк зробить це за вас".

 

Найголовніша перевага послуги "Регулярні платежі" полягає в їх своєчасності – жодного ризику бути відключеним від сотової чи Інтернет-мережі, жодного ризику отримати додаткову пеню за несвоєчасно внесені кошти. Також клієнт має можливість отримати квитанцію за здійснені перерахунки будь-яким зручним йому способом – у відділенні банку, через Приват24, або ж на електронну пошту.

 

  "Це суттєво економить мій час, – говорить Андрій Джос, кур'єр. – я тепер не повинен щомісяця хаотично згадувати, якого саме числа маю заплатити за газ, за електроенергію, за воду. Мені прийшла SMS – і я знаю, що платіж пройшов, і не треба про нього зайвий раз думати. А тепер я ще й маю шанси виграти щось приємне для себе. Непогано було б, звичайно, путівку – гарний був би подарунок до Нового Року".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Приватбанк
Оголошення
live comments feed...